Marketing Week - Στην Αθήνα η πρεμιέρα πολιτιστικού project από την Google και την Ερωπαϊκή Επιτροπή

Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έτους Πολιτιστικής Κληρονομιάς 2018

Στην Αθήνα η πρεμιέρα πολιτιστικού project από την Google και την Ερωπαϊκή Επιτροπή

10 Οκτωβρίου 2018 | 17:21 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Launching,Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Στον Φάρο του Ιδρύματος Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος έγινε χθες η επίσημη παρουσίαση του project «The culture that connects us», μιας πρωτοβουλίας του Google Arts & Culture και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έτους Πολιτιστικής Κληρονομιάς 2018.

Πρόκειται για μία ψηφιακή πλατφόρμα που επιτρέπει στους επισκέπτες να περιηγηθούν στην ιστορία του ευρωπαϊκού πολιτισμού, μέσα από διαφορετικές ενότητες, δίνοντας έμφαση σε ιστορίες που ενώνουν τους λαούς μέσα από τον πολιτισμό. «Είναι τιμή μας που το πρόγραμμα ξεκινά σήμερα από την Αθήνα», ανέφερε ο Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, Γενικός Διευθυντής Google για Ελλάδα, Βουλγαρία, Κύπρο και Μάλτα.

Τόσο ο ίδιος όσο και οι εκπρόσωποι της πολιτικής ηγεσίας που παρέστησαν, ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς και η Υπουργός Πολιτισμού Μυρσίνη Ζορμπά, στάθηκαν ιδιαίτερα στην αξία της συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα σε θέματα πολιτισμού. Τους παρευρισκόμενους ξενάγησε στο «The culture that connects us» ο Διευθυντής του Google Arts & Culture, Amit Sood, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις μοναδικές, διαπολιτισμικές ευρωπαϊκές ιστορίες που αναπτύσσονται εκεί.

Από την πλευρά της ΕΕ, δια εκπροσώπου του τοποθετήθηκε ο Επίτροπος Tibor Navracsics, τονίζοντας την αξία του project για να γνωρίσει ο κόσμος την πολιτιστική κληρονομιά της Ευρώπης και να ευαισθητοποιηθεί για την προστασία της. Τα διαδικτυακά εκθέματα προέρχονται από πάνω από 800 πολιτιστικούς φορείς και περιλαμβάνουν 2.915 έργα τέχνης εξαιρετικά υψηλής ανάλυσης και 1.000 εμβληματικές τοποθεσίες που έχουν καταγραφεί στο Street View.

Πρόκειται για εκθέματα που αποκαλύπτουν ιστορίες σχετικά με θέματα όπως φεστιβάλ street art, σχέση φαγητού και μόδας με την τέχνη, κ.α. Πέρα από οπτική εμπειρία, η έκθεση φιλοδοξεί να εμπνεύσει και τη δημιουργία, επιστρατεύοντας γνωστούς YouTube Creators. Η παρουσίαση έκλεισε με panel discussion στο οποίο συμμετείχαν YouTube creators με τον Laurent Gaveau, Head of the Lab Google Arts & Culture και τον Έλληνα standup comedian, Κώστα Μαλιάτση.

Marketing Week Online( 10 Οκτωβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778