Marketing Week - Στην «wish list» δισεκατομμυριούχων μπαίνουν τίτλοι έντυπων εκδόσεων

Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Πιο πρόσφατη η απόκτηση του περιοδικού Time από τον Marc Benioff

Στην «wish list» δισεκατομμυριούχων μπαίνουν τίτλοι έντυπων εκδόσεων

25 Σεπτεμβρίου 2018 | 16:03 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International

Με αφορμή την απόκτηση του περιοδικού Time από τον συνιδρυτή της Salesforce, Marc Benioff και τη σύζυγό του έναντι 190 εκατ. δολαρίων, είναι πλέον προφανές ότι διανύουμε μια εποχή κατά την οποία γνωστοί δισεκατομμυριούχοι στρέφουν το ενδιαφέρον τους στην απόκτηση έντυπων μέσων ενημέρωσης.

Το γεγονός ακούγεται παράδοξο, αν αναλογιστεί κανείς τη συνεχή πτώση των print media, με την κυκλοφορία των καθημερινών digital και print εφημερίδων να έχει μειωθεί κατά 42% μεταξύ 2005 και 2017, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του Pew Research Center. «Δισεκατομμυριούχοι από τον κλάδο της τεχνολογίας βλέπουν τη σταθερή αξία των έντυπων προϊόντων, ακόμα και όταν οι άνθρωποι των ίδιων των media δεν τη βλέπουν», αναφέρει ο Samir Husni, Director του Magazine Innovation Center στο University of Mississippi.

Υπάρχει αξία στην ιστορία ενός print brand, ενώ ένα έντυπο προϊόν είναι λιγότερο αναλώσιμο από ένα ψηφιακό, το οποίο διαβάζεις και διαγράφεις με ένα click, προσθέτει ο ίδιος. Στους επιχειρηματίες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον στον τομέα αυτό περιλαμβάνεται και ο Warren Buffett με την εταιρεία Berkshire Hathaway, η οποία κατέχει 31 ημερήσιες εφημερίδες, αγορασμένες στην πλειοψηφία τους μεταξύ 2011 και 2012. Το 2013, ο CEO της Amazon Jeff Bezos εξαγόρασε την Washington Post και ο John Henry, ιδιοκτήτης των Red Sox, εξαγόρασε την Boston Globe.

Το 2017, η Laurene Powell Jobs, μέσω της Emerson Collective, εξαγόρασε το πλειοψηφικό πακέτο του περιοδικού Atlantic magazine, ενώ νωρίτερα φέτος, ο φαρμακοβιομήχανος και χειρουργός Patrick Shoon-Shiong απέκτησε τους Los Angeles Times. «Νομίζω ότι οι καλύτεροι από τους δισεκατομμυριούχους media owners -Jeff Bezos, John Henry, Patrick Soon-Shiong-
το κάνουν από έναν συνδυασμό δημοσίου πνεύματος και εγωισμού. Δημοσίου πνεύματος γιατί επιθυμούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη διάσωση σημαντικών για τη δημοκρατία ιδρυμάτων, και εγωισμού καθώς ενισχύεται το δημόσιο προφίλ τους», αναφέρει ο Dan Kennedy, συγγραφέας του «The Return of the Moguls: How Jeff Bezos and John Henry Are Remaking Newspapers for the Twenty-First Century».
(Πηγή: marketwatch.com)

Marketing Week Online( 25 Σεπτεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778