Marketing Week - Σύγχρονη υπηρεσία περιεχομένου από τη Vodafone

Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Η Vodafone TV συνδυάζει απεριόριστο θέαμα και μοναδικές λειτουργίες

Σύγχρονη υπηρεσία περιεχομένου από τη Vodafone

21 Σεπτεμβρίου 2018 | 14:35 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Launching,Τηλεόραση,Τηλεπικοινωνίες

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, όπως επισημαίνει η εταιρεία, μία πλατφόρμα περιεχομένου, και συγκεκριμένα η Vodafone TV, συνδυάζει απεριόριστο θέαμα και μοναδικές λειτουργίες, ενώ διατίθεται σε όλους τους καταναλωτές ανεξαρτήτως δικτύων και τεχνολογιών.

Είτε μέσω σταθερής γραμμής, είτε μέσω mobile δικτύων, ο χρήστης του Vodafone TV μπορεί να απολαύσει live και on demand τηλεοπτικό περιεχόμενο: Αθλητικά κανάλια, πρεμιέρες, πάνω από 4.000 ταινίες καταλόγου, περισσότερα από 7.000 επεισόδια σειρών, πάνω από 4.000 επεισόδια παιδικών σειρών, ντοκιμαντέρ, πάνω από 60 θεματικά κανάλια, τα ελεύθερα ελληνικά, αλλά και εφαρμογές για εύκολη και γρήγορη πρόσβαση σε μουσική, video και online περιεχόμενο.

Ο Χάρης Μπρουμίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, δήλωσε: «Όλοι μας θέλουμε πια να βλέπουμε το αγαπημένο μας περιεχόμενο όπου και όποτε επιθυμούμε, από οποιαδήποτε συσκευή, χωρίς περιορισμούς. Αναγνωρίζουμε αυτή την τάση και αλλάζουμε για πάντα την τηλεόραση στην Ελλάδα μέσα από μία σύγχρονη υπηρεσία περιεχομένου η οποία παρέχει απεριόριστες επιλογές και τεχνολογικές δυνατότητες, αλλά και μεγαλύτερη ευελιξία, κάνοντας το Vodafone TV μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα ψυχαγωγίας για όλη την οικογένεια».

Marketing Week Online( 21 Σεπτεμβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Πιστωτικές, χρεωστικές και prepaid κάρτες: Επενδύοντας σε «έξυπνη» επικοινωνία και ασφαλέστερες συναλλαγές

Με τη χρήση των καρτών για πληρωμές να αυξάνεται, ακόμα και για καθημερινές συναλλαγές χαμηλής αξίας, είναι ξεκάθαρο ότι ο κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης. Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη των prepaid καρτών και των ανέπαφων συναλλαγών, ενώ οι τράπεζες κάνουν τα προϊόντα τους πιο ελκυστικά, μέσω loyalty προγραμμάτων, προωθητικών ενεργειών και ευφάνταστης επικοινωνίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778