Για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού
Με στόχο τη δημιουργία μιας έντονης και καινοτόμας ψηφιακής οπτικής εμπειρίας, το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ, αξιοποιούν τα διαθέσιμα εργαλεία του digital branding για την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Ήδη έχει ενεργοποιηθεί στο δίκτυο Oath-Yahoo (Oath EMEA Limited) μεγάλη καμπάνια σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες για την ενίσχυση κρατήσεων Last Minute & Τουριστικής κίνησης για το β΄ εξάμηνο του έτους 2018. Επιπλέον, από το 2016 έχει δημιουργηθεί ένα Tumblr Site όπου προβάλλονται τόσο οι φυσικές ομορφιές της χώρας όσο και το πολυποίκιλο τουριστικό προϊόν, αναδεικνύοντας οπτικά τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, τις υπαίθριες δραστηριότητες, τον θαλάσσιο τουρισμό και όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που προσφέρουν οι ελληνικοί προορισμοί.

Πρόκειται για οπτικό περιεχόμενο 4ης γενιάς, το οποίο ανανεώνεται κάθε χρόνο και είναι ειδικά διαμορφωμένο για mobile συσκευές, προσεγγίζοντας μέσω των social media το τεχνολογικά εξοικειωμένο κοινό των νεότερων ηλικιών. Για την παραγωγή του περιεχομένου σε αυτό το Site – Blog, εργάζεται η δημιουργική ομάδα της Ryot στο Λονδίνο. Η Ryot είναι η πλέον βραβευμένη παγκοσμίως (Oscar Awarded) εταιρεία παραγωγής digital περιεχόμενου και είναι πλέον μέλος του Οργανισμού Oath. To Tumblr Site του ΕΟΤ είναι διαθέσιμο στο
http://visitgreece-gr.tumblr.com/