Marketing Week - Μειώθηκαν οι χρήστες του Facebook στην Ευρώπη

Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Εξαιτίας της εφαρμογής του GDPR, σύμφωνα με τον Zuckerberg

Μειώθηκαν οι χρήστες του Facebook στην Ευρώπη

27 Ιουλίου 2018 | 14:40 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Social Media,Trends

Το Facebook βιώνει πλέον τις συνέπειες της εφαρμογής του GDPR και του σκανδάλου της Cambridge Analytica, καθώς είδε τους χρήστες του στην Ευρώπη να μειώνονται το δεύτερο τρίμηνο του 2018.

Συγκεκριμένα, ο αριθμός των καθημερινών ενεργών χρηστών στην Ευρώπη μειώθηκε κατά 3 εκατ. σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του έτους, πέφτοντας στους 279 εκατ. χρήστες. Ο αριθμός των χρηστών στη Βόρεια Αμερική, παρέμεινε σταθερός, στα 185 εκατ. Επιπλέον, οι προβλέψεις για τα έσοδα του Facebook δεν ανταποκρίθηκαν στις προβλέψεις των αναλυτών, για το δεύτερο τρίμηνο. Η πλατφόρμα κατέγραψε 13,2 δις δολάρια σε έσοδα, τη στιγμή που οι εκτιμήσεις ήθελαν τον αριθμό αυτό να αγγίζει τα 13,4 δις. Από το ποσό αυτό, τα διαφημιστικά έσοδα αντιστοιχούν στα 13 δις δολάρια, αύξηση 42% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2017.

Ο ίδιος ο Mark Zuckerberg, CEO του Facebook, ανέφερε ότι το GDPR ευθύνεται για τη μείωση των χρηστών στην Ευρώπη. Η πλατφόρμα κλήθηκε να αντιμετωπίσει ένα δύσκολο κλίμα στην Ευρώπη από το τέλος Μαΐου, περίοδος κατά την οποία τέθηκε σε εφαρμογή το General Data Protection Regulation. Απαιτώντας αυστηρότερους κανόνες όσον αφορά στην πολιτική ιδιωτικού απορρήτου, το Facebook ειδοποίησε τους χρήστες του σε όλη την Ευρώπη για επικείμενες αλλαγές στη στρατηγική ιδιωτικού απορρήτου και διαχείρισης προσωπικών στοιχείων. Όλοι οι χρήστες έπρεπε να επιβεβαιώσουν και να συναινέσουν στις πρακτικές συλλογής δεδομένων της πλατφόρμας, προκειμένου να εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του Facebook.
(Πηγή: AdAge)

Marketing Week Online( 27 Ιουλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προϊόντα προσωπικής περιποίησης: Φυσικό Positioning, ενίσχυση του ανδρικού Segment

Τις εμπορικές ευκαιρίες που αναδύονται από τα νέα μοτίβα κατανάλωσης αξιοποιούν τα brands προσωπικής περιποίησης, αναπτύσσοντας φόρμουλες με συστατικά φυτικής προέλευσης, εμπλουτίζοντας παράλληλα τις σειρές που απευθύνονται στο ανδρικό κοινό.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778