Marketing Week - Η Nintendo σε media spec

Σάββατο, 20 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Για την περιοχή των ΗΠΑ

Η Nintendo σε media spec

26 Ιουλίου 2018 | 16:05 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Specs,Παιχνίδια

Σε media spec στην περιοχή των ΗΠΑ προχωρά, σύμφωνα με δημοσιεύματα, η Nintendo.

Η ιαπωνική εταιρεία πραγματοποίησε πέρυσι την «επιστροφή» της στον κλάδο με το λανσάρισμα του Switch, ένα προϊόν μεταξύ μιας home-gaming κονσόλας και μιας φορητής συσκευής gaming device. Η Blue 449 της Publicis Media είναι η τωρινή κάτοχος του λογαριασμού και θα συμμετάσχει και στον τρέχον spec. Η Nintendo Co. δαπάνησε περίπου 73,8 εκατ. δολάρια σε μετρήσιμα Μέσα στις ΗΠΑ το 2017, σύμφωνα με την Kantar Media. (Πηγή: Ad Age)

Marketing Week Online( 26 Ιουλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778