Marketing Week - Η Nintendo σε media spec

Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Για την περιοχή των ΗΠΑ

Η Nintendo σε media spec

26 Ιουλίου 2018 | 16:05 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Specs,Παιχνίδια

Σε media spec στην περιοχή των ΗΠΑ προχωρά, σύμφωνα με δημοσιεύματα, η Nintendo.

Η ιαπωνική εταιρεία πραγματοποίησε πέρυσι την «επιστροφή» της στον κλάδο με το λανσάρισμα του Switch, ένα προϊόν μεταξύ μιας home-gaming κονσόλας και μιας φορητής συσκευής gaming device. Η Blue 449 της Publicis Media είναι η τωρινή κάτοχος του λογαριασμού και θα συμμετάσχει και στον τρέχον spec. Η Nintendo Co. δαπάνησε περίπου 73,8 εκατ. δολάρια σε μετρήσιμα Μέσα στις ΗΠΑ το 2017, σύμφωνα με την Kantar Media. (Πηγή: Ad Age)

Marketing Week Online( 26 Ιουλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778