Ο Pedro Earp διαδέχεται τον Miguel Patricio
Σε αλλαγές στο παγκόσμιο marketing τμήμα της προχώρησε η Anheuser-Busch InBev.

Συγκεκριμένα, αντικατέστησε τον Chief Marketing Officer Miguel Patricio με τον Pedro Earp, ο οποίος ηγείτο του παγκόσμιου τμήματος καινοτομίας του ομίλου, με την ονομασία ZX Ventures. Ο Patricio, ο οποίος ανήκει στο δυναμικό της AB InBev εδώ και 20 χρόνια με τα τελευταία 6 ως παγκόσμιος CMO, παραμένει στην εταιρεία και αναλαμβάνει έναν νέο ρόλο, ως επικεφαλής των παγκόσμιων marketing projects.

Θα αναφέρεται απευθείας στον CEO, Carlos Brito. Ο Earp θα εξακολουθήσει να έχει υπ’ ευθύνη του την ZX Ventures, αναλαμβάνοντας παράλληλα και καθήκοντα παγκόσμιου CMO. Ο Earp ανέλαβε επικεφαλής  της ZX Ventures από την ίδρυσή της το 2015, βοηθώντας την AB InBev να αναπτύξει νέα προϊόντα σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς, όπως στις craft και specialty μπίρες, στο e-commerce, στο homebrewing και στις retail ενέργειες.
(Πηγή: AdAge)