«Έτρεξε» σε 4 φάσεις στο www.artofsenses.gr και στα social media
Η φετινή digital καμπάνια του Lux «Αrt of Senses – Fashion Edition» ολοκληρώθηκε στα μέσα Ιουλίου, αφού εξελίχθηκε σε 4 φάσεις με διαδοχικά βίντεο, τα οποία παρουσίασαν στο κοινό πώς το brand συνδύασε τα 7 αρωματικά αφρόλουτρα, την τέχνη, αλλά και τη μόδα.

Το κοινό παρακολούθησε τη συνεργασία της Ευαγγελίας Συριοπούλου με 7 απόφοιτους designers από τη σχολή μόδας PANSiK, με στόχο τη δημιουργία 7 φορεμάτων εμπνευσμένων από το Lux. Η δεύτερη φάση ταξίδεψε το κοινό στη διαδικασία έμπνευσης των σχεδιαστών, ενώ στην επόμενη φάση το κοινό είχε την ευκαιρία να απολαύσει τη δημιουργία των 7 φορεμάτων. Η ενέργεια κορυφώθηκε με την αποκάλυψη της Lux fashion collection και το λανσάρισμα του 7ου νέου προϊόντος Lux – Love Forever. Το κοινό κλήθηκε να παρακολουθήσει αυτή τη διαδρομή μέσα από το www.artofsenses.gr και τα social media του Lux, και να συμμετέχει σε σχετικό διαγωνισμό. Υπεύθυνη για τη συνολική στρατηγική και τα social κανάλια του Lux είναι η Initiative. Η νέα καμπάνια δημιουργήθηκε από την imba, δημιουργική μονάδα του ομίλου IPG Mediabrands.