Marketing Week - Η Λουξ στήριξε το ΚΕΔΜΟΠ

Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Ευαισθητοποίηση για τη δωρεά μυελού των οστών

Η Λουξ στήριξε το ΚΕΔΜΟΠ

18 Ιουλίου 2018 | 16:24 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Sponsoring / Χορηγίες,Τρόφιμα - Ποτά

Η Λουξ υποστήριξε το φιλανθρωπικό φεστιβάλ ευαισθητοποίησης προς τον εθελοντισμό για τη δωρεά μυελού των οστών του ΚΕΔΜΟΠ με τίτλο «Χάρισε Ζωή».

Σε καλοκαιρινή ατμόσφαιρα, με μουσική, τον χορό και τον αθλητισμό, η Λουξ αποτέλεσε υποστηρικτή της καμπάνιας ενημέρωσης και εγγραφής εθελοντών μυελού των οστών, δροσίζοντας τους παρευρισκόμενους και πλαισιώνοντας δημιουργικά το κοινωνικό μήνυμα της διοργάνωσης.

Marketing Week Online( 18 Ιουλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Πιστωτικές, χρεωστικές και prepaid κάρτες: Επενδύοντας σε «έξυπνη» επικοινωνία και ασφαλέστερες συναλλαγές

Με τη χρήση των καρτών για πληρωμές να αυξάνεται, ακόμα και για καθημερινές συναλλαγές χαμηλής αξίας, είναι ξεκάθαρο ότι ο κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης. Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη των prepaid καρτών και των ανέπαφων συναλλαγών, ενώ οι τράπεζες κάνουν τα προϊόντα τους πιο ελκυστικά, μέσω loyalty προγραμμάτων, προωθητικών ενεργειών και ευφάνταστης επικοινωνίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778