Marketing Week - Η Λουξ στήριξε το ΚΕΔΜΟΠ

Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Ευαισθητοποίηση για τη δωρεά μυελού των οστών

Η Λουξ στήριξε το ΚΕΔΜΟΠ

18 Ιουλίου 2018 | 16:24 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Sponsoring / Χορηγίες,Τρόφιμα - Ποτά

Η Λουξ υποστήριξε το φιλανθρωπικό φεστιβάλ ευαισθητοποίησης προς τον εθελοντισμό για τη δωρεά μυελού των οστών του ΚΕΔΜΟΠ με τίτλο «Χάρισε Ζωή».

Σε καλοκαιρινή ατμόσφαιρα, με μουσική, τον χορό και τον αθλητισμό, η Λουξ αποτέλεσε υποστηρικτή της καμπάνιας ενημέρωσης και εγγραφής εθελοντών μυελού των οστών, δροσίζοντας τους παρευρισκόμενους και πλαισιώνοντας δημιουργικά το κοινωνικό μήνυμα της διοργάνωσης.

Marketing Week Online( 18 Ιουλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προϊόντα προσωπικής περιποίησης: Φυσικό Positioning, ενίσχυση του ανδρικού Segment

Τις εμπορικές ευκαιρίες που αναδύονται από τα νέα μοτίβα κατανάλωσης αξιοποιούν τα brands προσωπικής περιποίησης, αναπτύσσοντας φόρμουλες με συστατικά φυτικής προέλευσης, εμπλουτίζοντας παράλληλα τις σειρές που απευθύνονται στο ανδρικό κοινό.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778