Marketing Week - Η Λουξ στήριξε το ΚΕΔΜΟΠ

Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Ευαισθητοποίηση για τη δωρεά μυελού των οστών

Η Λουξ στήριξε το ΚΕΔΜΟΠ

18 Ιουλίου 2018 | 16:24 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Sponsoring / Χορηγίες,Τρόφιμα - Ποτά

Η Λουξ υποστήριξε το φιλανθρωπικό φεστιβάλ ευαισθητοποίησης προς τον εθελοντισμό για τη δωρεά μυελού των οστών του ΚΕΔΜΟΠ με τίτλο «Χάρισε Ζωή».

Σε καλοκαιρινή ατμόσφαιρα, με μουσική, τον χορό και τον αθλητισμό, η Λουξ αποτέλεσε υποστηρικτή της καμπάνιας ενημέρωσης και εγγραφής εθελοντών μυελού των οστών, δροσίζοντας τους παρευρισκόμενους και πλαισιώνοντας δημιουργικά το κοινωνικό μήνυμα της διοργάνωσης.

Marketing Week Online( 18 Ιουλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778