Marketing Week - Ο ΣΕΒ προειδοποιεί για τον κίνδυνο υπερρύθμισης της αγοράς

Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Αναφορικά με τις προσφορές και προωθητικές ενέργειες

Ο ΣΕΒ προειδοποιεί για τον κίνδυνο υπερρύθμισης της αγοράς

18 Ιουλίου 2018 | 16:23 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Retail,Έρευνες

Ο Τομέας Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος του ΣΕΒ, στο πλαίσιο πρωτοβουλίας της Ομάδας Καταναλωτή του Συνδέσμου, παρουσίασε πρόσφατα special report όπου εξετάζει τον ρόλο των προσφορών και προωθητικών ενεργειών ως «εργαλείων επιβίωσης» επιχειρήσεων και καταναλωτών στα χρόνια της κρίσης.

Στο πλαίσιο της μελέτης, ο ΣΕΒ τονίζει ιδιαίτερα τον κίνδυνο που ελλοχεύει να επαναληφθεί η επιβλαβής για την αγορά πρακτική διοικητικών παρεμβάσεων στην τιμολογιακή πολιτική των επιχειρήσεων. «Τα διδάγματα του πρόσφατου παρελθόντος είναι εδώ για να μας θυμίσουν ότι η υπερρύθμιση δεν είναι ο σωστός δρόμος για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος», αναφέρει η μελέτη, τονίζοντας ότι οι Αγορανομικές Διατάξεις (ΑΔ) επιβάρυναν για χρόνια την αγορά με περιττά κόστη συμμόρφωσης και αβεβαιότητα, για να αναιρεθούν αργά η γρήγορα έχοντας όμως δημιουργήσει μεγάλες και αναίτιες ζημιές.

Ο ΣΕΒ τονίζει ότι οι επιχειρήσεις επιδιώκουν διαχρονικές σχέσεις με τους καταναλωτές και δεν επιθυμούν να τους παραπλανούν, λόγος για τον οποίο αυτοδεσμεύονται στην τήρηση καλών πρακτικών. «Στο βαθμό που η πολιτεία ασκεί τον ελεγκτικό της ρόλο, ώστε επιχειρήσεις και καταναλωτές να προστατεύονται επαρκώς από αθέμιτες πρακτικές και παράλληλα καταβάλλεται συστηματική προσπάθεια για την ενημέρωση και εκπαίδευση του καταναλωτή, κάθε διοικητικός περιορισμός των δυνατοτήτων που έχουν οι επιχειρήσεις για να ανταγωνιστούν για τις προτιμήσεις του καταναλωτή καταλήγει να είναι επιβλαβής για όλους, κράτος, επιχειρήσεις, καταναλωτές», αναφέρει σχετικά.

ύμφωνα με τον ΣΕΒ, η αγορά έχει ανάγκη από συντονισμένες και προσεκτικά σχεδιασμένες δράσεις και όχι από βεβιασμένες νομοθετικές παρεμβάσεις «εντυπωσιασμού». Επισημαίνει ότι οποιαδήποτε κρατική παρέμβαση οφείλει να στηρίζεται σε λεπτομερή ανάλυση κόστους-οφέλους, καθώς και στάθμισης της ικανότητας του μέτρου να υπηρετήσει τον σκοπό για τον οποίο θεσπίζεται και εκφράζει την ετοιμότητα της αγοράς να συμμετάσχει εποικοδομητικά σε διάλογο για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων ενίσχυσης και προστασίας του καταναλωτή.

Marketing Week Online( 18 Ιουλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778