Marketing Week - Outdoor της Momentum Athens για το Fuzetea

Πέμπτη, 19 Ιουλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Σε βιτρίνα των πολυκαταστημάτων Attica

Outdoor της Momentum Athens για το Fuzetea

12 Ιουλίου 2018 | 16:20 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Τρόφιμα - Ποτά

Για τους επόμενους 2 μήνες, οι επισκέπτες των πολυκαταστημάτων Attica και όσοι κάνουν μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας, θα αντικρίζουν στη βιτρίνα του Attica μια πράσινη, τροπική όαση με πρωταγωνιστή το Fuzetea, το νέο παγωμένο τσάι της The Coca-Cola Company.

Τον σχεδιασμό και την υλοποίησή της επιμελήθηκε η Momentum Athens, στο πλαίσιο ενός ολοκληρωμένου πλάνου επικοινωνίας για το Fuzetea στην ελληνική αγορά, «που ήρθε για να μας κάνει να ξεχάσουμε ό,τι ξέραμε για το παγωμένο τσάι». Πρόκειται για μια ενέργεια που επαναπροσδιορίζει τον όρο «window shopping» και προσκαλεί το κοινό να χαθεί στον «τροπικό της απόλαυσης» στην Πανεπιστημίου μέχρι τις 25 Αυγούστου.

Marketing Week Online( 12 Ιουλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προϊόντα προσωπικής περιποίησης: Φυσικό Positioning, ενίσχυση του ανδρικού Segment

Τις εμπορικές ευκαιρίες που αναδύονται από τα νέα μοτίβα κατανάλωσης αξιοποιούν τα brands προσωπικής περιποίησης, αναπτύσσοντας φόρμουλες με συστατικά φυτικής προέλευσης, εμπλουτίζοντας παράλληλα τις σειρές που απευθύνονται στο ανδρικό κοινό.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778