Marketing Week - Η Socialab «χτίζει αναμνήσεις» για τη Lego

Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Νέα digital καμπάνια

Η Socialab «χτίζει αναμνήσεις» για τη Lego

12 Ιουλίου 2018 | 16:18 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Παιχνίδια

Η Socialab παρουσιάζει την καμπάνια της Lego με concept «Χτίζουμε αναμνήσεις», η οποία βρίσκεται ήδη στον «αέρα».

Με αφορμή την αίσθηση που προκαλείται όταν πατάς κατά λάθος ένα Lego τουβλάκι, η Socialab έστρεψε την προσοχή της στο πόσες φορές μπορεί να έχουν πατήσει ένα Lego τουβλάκι οι γονείς. Έτσι, βασιζόμενοι στην αγάπη που έχουν όλοι για τα Lego τουβλάκια, η Socialab δημιούργησε ένα ευφάνταστο απαντητικό βίντεο σε όλες τις δημοσιεύσεις που κυκλοφορούν στο internet για το πάτημα σε Lego τουβλάκι, με πρωταγωνιστή έναν μπαμπά. Το βίντεο αυτό, που δημοσιεύτηκε στο digital περιβάλλον, αφιερώνεται στη διαδικασία του να μεγαλώνεις ένα παιδί, με όλα τα καλά, αλλά και τα απρόοπτά της.

Μαζί με το βίντεο, θα κυκλοφορήσει και ραδιοφωνικό σποτ με το αντίστοιχο concept. Συγκεκριμένα, στο βίντεο βλέπουμε έναν μπαμπά να σηκώνεται πολύ πρωί πριν ξυπνήσει κανένας άλλος και να είναι έτοιμος να απολαύσει ένα ποτήρι γάλα και το σάντουιτς που μόλις έχει φτιάξει, μέσα σε απόλυτη ησυχία. Τότε είναι που πατάει ένα τουβλάκι και όλα όσα κρατάει εκτοξεύονται στον αέρα μαζί με τον ίδιο. Παρ’ όλη την αναστάτωση, αντικρίζει πως ο γιος του έχει φτιάξει μια μικρογραφία της οικογένειάς τους με τουβλάκια, και έτσι τα ξεχνάει όλα.

Marketing Week Online( 12 Ιουλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Πιστωτικές, χρεωστικές και prepaid κάρτες: Επενδύοντας σε «έξυπνη» επικοινωνία και ασφαλέστερες συναλλαγές

Με τη χρήση των καρτών για πληρωμές να αυξάνεται, ακόμα και για καθημερινές συναλλαγές χαμηλής αξίας, είναι ξεκάθαρο ότι ο κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης. Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη των prepaid καρτών και των ανέπαφων συναλλαγών, ενώ οι τράπεζες κάνουν τα προϊόντα τους πιο ελκυστικά, μέσω loyalty προγραμμάτων, προωθητικών ενεργειών και ευφάνταστης επικοινωνίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778