Δημιουργία beauty stores με τα γαλλικά s/m Casino
Νέα καταστήματα καλλυντικών εγκαινίασαν η γαλλική εταιρεία supermarket Casino σε συνεργασία με τον όμιλο της L’Oreal, αντανακλώντας την προσπάθεια των offline retailers να ενισχύσουν την παρουσία τους έναντι του διαδικτυακού ανταγωνισμού.

Σύμφωνα με ανακοίνωση των 2 εταιρειών, τα νέα καταστήματα, με την επωνυμία «le drugstore parisien», θα προσφέρουν καλλυντικά είδη, προϊόντα healthcare, καθώς και over-the-counter φαρμακευτικά σκευάσματα. Για την Casino, η σύμπραξη με την L’Oreal σηματοδοτεί την απομάκρυνσή της από το πεδίο του grocery, καθώς η εταιρεία αναζητά νέους τρόπους να γίνει ελκυστική στο κοινό, ενώ για τη L’Oreal, το απότοκο της συνεργασίας θα προσφέρει στα προϊόντα της μεγαλύτερο visibility.

Σε αντίθεση με τις μεγάλες αλυσίδες φαρμακείων όπως τα Boots στη Βρετανία, στη Γαλλία τα φαρμακεία διαθέτουν μόνο φάρμακα και συγκεκριμένα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, ενώ έχουν περιορισμένες ώρες λειτουργίας. Το διευρυμένο ωράριο των drugstore outlets στοχεύει στο να απαντήσει στις ανάγκες του σύγχρονου lifestyle. Εάν τα νέα καταστήματα έχουν την επιθυμητή ανταπόκριση, Casino και L’Oreal εμφανίζονται διατεθειμένες να επεκτείνουν το concept και σε άλλες χώρες.
(Πηγή: www.reuters.com)