Με το έργο «Η γεύση της αγάπης» Δύο shortlists κατάφερε να αποσπάσει η OgilvyOne με τη Lacta στο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών, που βρίσκεται αυτές τις ημέρες σε εξέλιξη.
Συγκεκριμένα, το έργο «Η γεύση της αγάπης» απέσπασε δύο shortlists στην ενότητα Entertainment Lions for Online, στις κατηγορίες Fiction και Excellence in Audience Engagement. Η OgilvyOne έχει πλέον σοβαρές πιθανότητες να υλοποιήσει το «σερί» της τρίτης συνεχόμενης χρονιάς διακρίσεων στις Κάννες, καθώς το 2016 είχε αποσπάσει Silver στα Entertainment Lions για την καμπάνια «Αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο» της Lacta και το 2017 έφερε Χρυσό και Ασημένιο Lion για την καμπάνια της Lacta «Από την αρχή», επίσης στα Entertainment Lions.
Αξίζει να σημειωθεί ότι και το 2013 η OgilvyOne και η Lacta είχαν βραβευθεί με δύο silver και ένα bronze lion. Τα Entertainment Lions αναγνωρίζουν τη δημιουργικότητα που μετατρέπει το περιεχόμενο σε κουλτούρα και συνδέεται με τους καταναλωτές με νέους τρόπους. Το έργο «Η γεύση της αγάπης» με το οποίο ελπίζει πλέον η OgilvyOne σε διάκριση, επιχειρεί να απαντήσει στο ερώτημα «Τι είναι η αγάπη;», φέρνοντας στο προσκήνιο την εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης.
Η επικοινωνία ξεκίνησε με διαφημιστική ταινία και κορυφώθηκε με την κυκλοφορία ωριαίας τηλεταινίας σε Internet και τηλεόραση στις 14 Φεβρουαρίου 2017, ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου. Πρόκειται για μία ιστορία αγάπης «από το μέλλον», που επιδιώκει να θυμίσει ότι η αληθινή αγάπη αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες διαφορές ανθρώπινης φύσης και τεχνητής νοημοσύνης.