Marketing Week - Messenger BOT της Publicis One Greece για τη Visa

Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Με αφορμή τη χορηγία της Visa στο FIFA World Cup 2018

Messenger BOT της Publicis One Greece για τη Visa

14 Ιουνίου 2018 | 16:06 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Finance,New Business

Messenger BΟΤ για λογαριασμό της Visa δημιούργησε η Publicis One Greece, με αφορμή τη χορηγία της Visa στο FIFA World Cup 2018.

Στόχος ήταν η αύξηση του engagement των κατόχων της κάρτας με τη μάρκα και η ενεργή συμμετοχή τους σε προωθητικές ενέργειες, σε αντίθεση με προηγούμενα χρόνια όπου η συμμετοχή γινόταν αυτόματα με τη συναλλαγή, χωρίς επιπλέον engagement. Μέσω του νέου Messenger Bot, οι χρήστες μπορούσαν να ανεβάσουν φωτογραφίες των Visa POS αποδείξεων και να πάρουν μέρος σε κληρώσεις με προπληρωμένες κάρτες Visa, αλλά και δώρα σχετικά με το World Cup 2018. Ο μηχανισμός συνδυάζει την P2P επικοινωνία με την μεγάλη βάση ενεργών χρηστών. Μετά από εκτενές UX auditing, υιοθετήθηκε μηχανισμός post moderation έτσι ώστε οι συμμετέχοντες να μπορούν να ανεβάζουν άμεσα τις POS αποδείξεις και να διασφαλίζεται η εγκυρότητα κάθε entry.

Επίσης, λήφθηκαν υπόψη όλες οι προδιαγραφές του GDPR. Το τεχνικό κομμάτι υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την DoubleIP. Σύμφωνα με την Publicis One Greece, το Visa Messenger Bot μέσα σε λίγες μέρες από το λανσάρισμά του πέτυχε όλα τα KPIs, ενώ αυτή τη στιγμή έχει ξεπεράσει τις 10.000 συμμετοχές, με confusion triggers μικρότερα του 1%, και επίτευξη στόχων μεγαλύτερη από 500%. Η ενέργεια υποστηρίχθηκε επικοινωνιακά με social media, moving outdoor και activation στα Village Cinemas πανελλαδικά. Τα media της ενέργειας επιμελήθηκε επίσης η Publicis One Greece και συγκεκριμένα η Starlink. Το Messenger Bot της Visa θα είναι ενεργό μέχρι και την Παρασκευή 15/6.

Marketing Week Online( 14 Ιουνίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προϊόντα προσωπικής περιποίησης: Φυσικό Positioning, ενίσχυση του ανδρικού Segment

Τις εμπορικές ευκαιρίες που αναδύονται από τα νέα μοτίβα κατανάλωσης αξιοποιούν τα brands προσωπικής περιποίησης, αναπτύσσοντας φόρμουλες με συστατικά φυτικής προέλευσης, εμπλουτίζοντας παράλληλα τις σειρές που απευθύνονται στο ανδρικό κοινό.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778