Marketing Week - Το Publicis Groupe εξηγεί γιατί δεν «κατεβαίνει» στα Cannes Lions

Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Δεν κατέθεσε υποψηφιότητες για τα βραβεία, σύμφωνα με την πολιτική του

Το Publicis Groupe εξηγεί γιατί δεν «κατεβαίνει» στα Cannes Lions

12 Ιουνίου 2018 | 16:11 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International

Το Publicis Groupe ανακοίνωσε τον Ιούνιο 2017 ότι παγώνει το budget του για προωθητικές εκδηλώσεις και κλαδικά βραβεία μέχρι την 1η Ιουλίου 2018, ώστε να συγκεντρωθεί στην ανάπτυξη της πλατφόρμας Marcel.

Αυτή η απόφαση του Groupe ακολουθήθηκε πιστά καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Για λόγους διαφάνειας και λόγω του ότι αυτή η πρωτοβουλία ξεκίνησε στην Croisette κατά τη διάρκεια του περσινού Φεστιβάλ, το Publicis Groupe εξέδωσε ανακοίνωση με τις λεπτομέρειες της ανάμειξής του στο 2018 Cannes Lions Festival. Το Publicis Groupe τήρησε τους αυστηρούς κανόνες του σχετικά με τη μη συμμετοχή του σε βραβεία και δεν κατέθεσε κανένα έργο στο φετινό φεστιβάλ Cannes Lions, με μία μόνο εξαίρεση κοινωνικού περιεχομένου.

Ωστόσο, κάποιοι από τους πελάτες και συνεργάτες του ανέλαβαν το κόστος της συμμετοχής για καμπάνιες που έκριναν πως αξίζει να βραβευτούν. Τον τελευταίο χρόνο, το Publicis Groupe χτίζει μια συνεργασία με το ψηφιακό προϊόν του Cannes Lions, το «The Work». Χάρη σε αυτή τη συνεργασία και μέσω των δυνατοτήτων της πλατφόρμας Marcel, οι υπάλληλοι του Groupe θα αποκτήσουν πρόσβαση σε βραβευμένα έργα από το 2001 έως το 2018 και θα μπορούν να ψάξουν πάνω από 200.000 δημιουργικές καμπάνιες από μεμονωμένα brands και agencies. Κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ, την Τρίτη 19 Ιουνίου, το Publicis Groupe θα παρουσιάσει το Marcel στην κεντρική σκηνή του Palais des Festivals.

Marketing Week Online( 12 Ιουνίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Πιστωτικές, χρεωστικές και prepaid κάρτες: Επενδύοντας σε «έξυπνη» επικοινωνία και ασφαλέστερες συναλλαγές

Με τη χρήση των καρτών για πληρωμές να αυξάνεται, ακόμα και για καθημερινές συναλλαγές χαμηλής αξίας, είναι ξεκάθαρο ότι ο κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης. Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη των prepaid καρτών και των ανέπαφων συναλλαγών, ενώ οι τράπεζες κάνουν τα προϊόντα τους πιο ελκυστικά, μέσω loyalty προγραμμάτων, προωθητικών ενεργειών και ευφάνταστης επικοινωνίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778