Marketing Week - To Publicis Groupe λανσάρει την AI πλατφόρμα Marcel

Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Η μητρική εταιρεία μετατρέπεται σε εταιρική πλατφόρμα 80.000 προσώπων

To Publicis Groupe λανσάρει την AI πλατφόρμα Marcel

25 Μαΐου 2018 | 15:29 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Launching

To Publicis Groupe παρουσιάζει την πλατφόρμα Marcel, η οποία πήρε το όνομά της από τον Ιδρυτή του Publicis Groupe, Marcel Bleustein-Blanchet και η οποία αποτελεί μια καινοτομία βασισμένη στο AI.

Στόχος της είναι να «μεταμορφώσει» τον οργανισμό σε μια πλατφόρμα, δημιουργώντας το πρώτο διασυνοριακό και ενοποιημένο εργατικό δυναμικό, αποτελούμενο από 80.000 υπαλλήλους διεθνώς. Ο Arthur Sadoun, Πρόεδρος και CEO του Publicis Groupe, ανέφερε μεταξύ άλλων: «Η Marcel είναι ένα ταξίδι μετατροπής του Publicis Groupe από μητρική εταιρεία σε πλατφόρμα και παροχής στα δημιουργικά μυαλά της δυνατότητας να εξελιχθούν και να θριαμβεύσουν σε μια μεταβαλλόμενη βιομηχανία. Η Marcel είναι η απόδειξη της δέσμευσής μας προς τους ανθρώπους μας.

Στην Publicis, θα τους θέσουμε προτεραιότητα στο transformation μας και θα τους δώσουμε την ευκαιρία να μαθαίνουν, να μοιράζονται και να δημιουργούν περισσότερο από οπουδήποτε αλλού. Η Marcel είναι η απόδειξη της δέσμευσής μας προς τους πελάτες μας. Θα μπορούν να αξιοποιήσουν την απίστευτη ποικιλία ταλέντων μας για να δώσουν ζωή σε ιδέες που θα αναπτύξουν την επιχείρησή τους». Συγκεκριμένα, στον πυρήνα της Marcel βρίσκεται η ενδυνάμωση καθενός από τους εργαζομένους της Publicis, χτισμένη πάνω σε 4 βασικούς πυλώνες: γνώση, συνδεσιμότητα, ευκαιρία και παραγωγικότητα.

Marketing Week Online( 25 Μαΐου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778