Marketing Week - Η IPG Mediabrands επαναλανσάρει τη Reprise

Παρασκευή, 22 Ιουνίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Ως ένα παγκόσμιο performance media marketing unit

Η IPG Mediabrands επαναλανσάρει τη Reprise

23 Μαΐου 2018 | 16:21 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,New Business

H IPG Mediabrands, μέλος του Interpublic Group, προχώρησε στην ένταξη των agencies Society και Ansible κάτω από την ομπρέλα της Reprise, δημιουργώντας ένα νέο παγκόσμιο performance media marketing unit.

Η νέα Reprise θα συνεχίσει να συνεργάζεται και να υποστηρίζει τις UM και Initiative, ενώ θα «χτίσει» και τη δική της πελατειακή βάση. Η IPG συνδυάζει έτσι τις search και SEO ικανότητες της Reprise με το social content και τις δημιουργικές ικανότητες της Mediabrands Society, καθώς και με τις mobile media, UX και τεχνολογικές υπηρεσίες της Ansible. Η Reprise θα προσφέρει πλέον ισχυρότερες παγκόσμιες υπηρεσίες σε όλα τα digital κανάλια, content creation, product και web development, eRetail και ηλεκτρονικό εμπόριο. Το νέο global brand διαθέτει νέα εταιρική ταυτότητα.
(Πηγή: Business Wire)

Marketing Week Online( 23 Μαΐου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά Προϊόντα: Διαδραστική επικοινωνία και εξατομικευμένες προτάσεις, με «υψηλό δείκτη» καινοτομίας

Εστιάζοντας στην ασφάλεια των συνθέσεών τους αλλά και την ευαισθητοποίηση του καταναλωτικού κοινού, τα sun care brands μιλούν με ειλικρίνεια και εισάγουν καινοτομίες στις φόρμουλες και τις συσκευασίες τους.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778