Marketing Week - Πρωτοβουλία L’Oreal στις βιώσιμες συσκευασίες

Κυριακή, 20 Ιανουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Σε συνεργασία με την Quantis

Πρωτοβουλία L’Oreal στις βιώσιμες συσκευασίες

18 Μαΐου 2018 | 16:16 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,International,Υγεία / Ομορφιά

Ο όμιλος L’Oreal και η Quantis, εταιρεία συμβουλευτικής περιβαλλοντικής βιωσιμότητας, παρουσιάζουν την Πρωτοβουλία Βιώσιμων Συσκευασιών για τον κλάδο των Καλλυντικών- SPICE (Sustainable Packaging Initiative for CosmEtics).

Η SPICE συν-ιδρύθηκε από τη L’Oreal και την Quantis και απαριθμεί σήμερα 11 μέλη, συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών Avon Products, Inc., Clarins Group, Coty Inc., L’Occitane en Provence, L’Oreal, LVMH, Shiseido, Sisley, καθώς επίσης και της Cosmetic Valley και της Γαλλικής Ομοσπονδίας Εταιρειών Ομορφιάς. Τόσο οι κατασκευαστές καλλυντικών όσο και οι προμηθευτές καλλυντικών συσκευασιών μπορούν να συμμετάσχουν ως εταιρικά μέλη. Τα μέλη της SPICE θα συνεργάζονται, υπό την καθοδήγηση των ειδικών βιωσιμότητας της Quantis, για να αναπτύξουν και να δημοσιεύσουν, μεθοδολογίες και δεδομένα που υποστηρίζουν τη λήψη αποφάσεων, προκειμένου να βελτιώσουν τις περιβαλλοντικές επιδόσεις ολόκληρης της αλυσίδας αξίας των συσκευασιών. Ειδικότερα, το έργο που θα προέρχεται από την SPICE θα βοηθήσει τη βιομηχανία καλλυντικών να σημειώσει πρόοδο σε τρεις τομείς: καθοδήγηση για την ανάπτυξη πολιτικής βιώσιμων συσκευασιών, προώθηση της καινοτομίας στον τομέα της συσκευασίας και ικανοποίηση των προσδοκιών των καταναλωτών μέσω της βελτίωσης της επικοινωνίας και μεγαλύτερης σαφήνειας αναφορικά με τις περιβαλλοντικές επιδόσεις των προϊόντων.

Marketing Week Online( 18 Μαΐου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Πιστωτικές, χρεωστικές και prepaid κάρτες: Επενδύοντας σε «έξυπνη» επικοινωνία και ασφαλέστερες συναλλαγές

Με τη χρήση των καρτών για πληρωμές να αυξάνεται, ακόμα και για καθημερινές συναλλαγές χαμηλής αξίας, είναι ξεκάθαρο ότι ο κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης. Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη των prepaid καρτών και των ανέπαφων συναλλαγών, ενώ οι τράπεζες κάνουν τα προϊόντα τους πιο ελκυστικά, μέσω loyalty προγραμμάτων, προωθητικών ενεργειών και ευφάνταστης επικοινωνίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778