Marketing Week - Αύξηση της απασχόλησης στο λιανεμπόριο τροφίμων και το 2017

Τετάρτη, 20 Ιουνίου 2018

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Σύμφωνα με ΙΕΛΚΑ και ΕΛ.ΣΤΑΤ.

Αύξηση της απασχόλησης στο λιανεμπόριο τροφίμων και το 2017

16 Μαΐου 2018 | 15:29 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Retail,Έρευνες

Το λιανεμπόριο τροφίμων, εν μέσω της έντονης οικονομικής ύφεσης, αποτελεί έναν από τους πιο δυναμικούς κλάδους της οικονομίας σε σχέση με τη διατήρηση και την αύξηση της απασχόλησης στην Ελλάδα τη δεκαετία του 2010-2020, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛ.ΣΤΑΤ. και την ανάλυση της απασχόλησης στο λιανεμπόριο τροφίμων του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).

Συγκεκριμένα από την επεξεργασία των στοιχείων απασχόλησης που παρέχει σε τριμηνιαία βάση η ΕΛ.ΣΤΑΤ. προκύπτει ότι την 6ετία 2010-2017 το λιανεμπόριο τροφίμων παρουσιάζει αύξηση της απασχόλησης κατά 10,8%, σε αντίθεση με το σύνολο του λιανικού εμπορίου το οποίο παρουσιάζει μείωση 2,3% και συνολικά με την ελληνική οικονομία η οποία παρουσιάζει μείωση 14,4%. Πρακτικά, το λιανεμπόριο τροφίμων το 2017 απασχολούσε σχεδόν 20 χιλ. περισσότερους εργαζόμενους σε σχέση με το 2010, ξεπερνώντας τις 200 χιλ. άμεσα απασχολούμενους.

Το 2017, αύξησε την απασχόλησή του 2,9% σε σχέση με το 2016, δηλαδή κατά 5,8 χιλ. εργαζομένους. Συνολικά το λιανικό εμπόριο παρουσιάζει επίσης αυξητική τάση το 2017 με αύξηση κατά 2,3% σε σχέση με το 2016. Η αύξηση αυτή της απασχόλησης στο λιανεμπόριο τροφίμων είναι αποτέλεσμα αρκετών παραγόντων: των εξαγορών και συγχωνεύσεων, οι οποίες οδήγησαν τις νέες μεγαλύτερες εταιρείες να προβούν σε προσλήψεις προσωπικού, της ανάπτυξης νέων επιχειρήσεων στον κλάδο, καθώς και γιατί τα ανεπτυγμένα δίκτυα προκαλούν επιπλέον νέες επενδύσεις στην οργάνωση, μηχανογράφηση και συντήρηση του δικτύου.

Marketing Week Online( 16 Μαΐου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά Προϊόντα: Διαδραστική επικοινωνία και εξατομικευμένες προτάσεις, με «υψηλό δείκτη» καινοτομίας

Εστιάζοντας στην ασφάλεια των συνθέσεών τους αλλά και την ευαισθητοποίηση του καταναλωτικού κοινού, τα sun care brands μιλούν με ειλικρίνεια και εισάγουν καινοτομίες στις φόρμουλες και τις συσκευασίες τους.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778