Marketing Week - Στη The Hand τα ελληνικά καλλυντικά B-Earth

Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Ανάθεση συνολικού λογαριασμού επικοινωνίας και διαφήμισης

Στη The Hand τα ελληνικά καλλυντικά B-Earth

16 Μαΐου 2018 | 15:18 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Υγεία / Ομορφιά

Η εταιρεία The Hand ανέλαβε τον συνολικό λογαριασμό επικοινωνίας και διαφήμισης των ελληνικών καλλυντικών B-Earth.

Πρόκειται για καλλυντικά με εκλεκτά φυτικά συστατικά τους, μοναδική σύνθεση και πολυτελή συσκευασία, τα οποία διατίθενται στα φαρμακεία. Η The Hand σχεδίασε και θα υλοποιήσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα διαφήμισης (on & off media), επικοινωνίας, social media management, celebrities endorsement, promotional activities και consultancy. Η Νικολέττα Κάππα, ιδιοκτήτρια των B-Earth Cosmetics και στέλεχος με μεγάλη προϋπηρεσία, σημείωσε πως είναι «πολύ αισιόδοξη γιατί με τον στρατηγικό σχεδιασμό της The Hand, γρήγορα και αποτελεσματικά, η B-Earth θα αποτελέσει τη νέα επιλογή στη φυσική ομορφιά και περιποίηση στον χώρο του φαρμακείου».

Marketing Week Online( 16 Μαΐου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Coffee Brands: Τεχνολογικές επενδύσεις και συναισθηματικό storytelling «ζεσταίνουν» την αγορά

Ανθεκτική εμφανίζεται η ελληνική αγορά καφέ παρά τις πιέσεις, με τη διαδραστική επικοινωνία και την καινοτομία να τροφοδοτούν τη δραστηριότητα των coffee brands.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778