Marketing Week - Το digital θα ξεπεράσει τα παραδοσιακά Μέσα στο ad spend έως το 2021

Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Σύμφωνα με νέα έκθεση του eMarketer

Το digital θα ξεπεράσει τα παραδοσιακά Μέσα στο ad spend έως το 2021

8 Μαΐου 2018 | 16:09 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends

Η συνολική media ad δαπάνη θα αυξηθεί κατά 7,4% διεθνώς, στα 628,63 δις δολάρια το 2018, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του eMarketer «Global Ad Spending: The eMarketer Forecast for 2018».

Τα digital media αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 43,5% των σχετικών επενδύσεων, χάρη στην ανάπτυξη της παγκόσμιας e-commerce δαπάνης και την στροφή της θέασης από την τηλεόραση σε ψηφιακά κανάλια. Έως το 2020, το μερίδιο του digital στη συνολική διαφήμιση θα πλησιάζει το 50%. Η Ασία και η Βόρεια Αμερική θα αντιστοιχούν στο 70,5% της 628,63 δις δολαρίων παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης το τρέχον έτος. Η υγιής καταναλωτική δαπάνη στις συγκεκριμένες περιοχές, παράλληλα με το FIFA World Cup, αναμένεται να δώσουν ώθηση στην παγκόσμια διαφημιστική ανάπτυξη κατά 7,4% το 2018.

Το παγκόσμιο media spending αναμένεται να αναπτύσσεται σταθερά με ποσοστό άνω του 5% ετησίως έως το 2022. Παρά τις πολιτικές και οικονομικές ανησυχίες σε κάποιες αγορές, ο αναπτυσσόμενος κλάδος του digital ad θα διατηρήσει τα συνολικά διαφημιστικά κέρδη. Η Βόρεια Αμερική θα παραμείνει η κορυφαία διαφημιστική αγορά το 2018, με 232,48 δις δολάρια και μερίδιο 37% στα παγκόσμια media. Στη δεύτερη θέση του regional media spend θα βρεθεί η Ασία με 210,43 δις δολάρια.

Marketing Week Online( 8 Μαΐου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778