Marketing Week - Η P&G επιστρέφει στο YouTube

Δευτέρα, 28 Μαΐου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Μετά από διαφημιστική αποχή ενός έτους

Η P&G επιστρέφει στο YouTube

23 Απριλίου 2018 | 15:59 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,New Business

Λήγει το εμπάργκο της P&G στο YouTube, το οποίο κράτησε περίπου έναν χρόνο, καθώς η εταιρεία έδωσε το πράσινο φως σε brands της όπως Tide και Crest να αγοράσουν διαφημίσεις στην πλατφόρμα.

Η εταιρεία σταμάτησε να τοποθετεί διαφημίσεις της τον Μάρτιο του 2017, στο πλαίσιο θορύβου που είχε ξεσπάσει για ακατάλληλο περιεχόμενο στο YouTube, όπως εξτρεμιστικά videos. «Τον περασμένο χρόνο δουλέψαμε εκτεταμένα με το YouTube για τη βελτίωση του brand safety», ανέφερε η Tressie Rose, εκπρόσωπος της P&G. «Πλέον, αισθανόμαστε ότι υπάρχουν οι κατάλληλες προδιαγραφές». Η P&G σκοπεύει να διαφημιστεί μόνον σε videos τα οποία έχει η ίδια δει και εγκρίνει και σε λιγότερα από 10.000 κανάλια του YouTube. Προηγούμενα, η διαφήμιση της P&G στο YouTube αφορούσε σε περίπου 3 εκατ. κανάλια της πλατφόρμας.

(Πηγή: Bloomberg.com)

Marketing Week Online( 23 Απριλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αφιέρωμα παγωτό: Η γλυκιά γεύση της δημιουργικότητας

Ανατρεπτικά λανσαρίσματα, πρώτες ύλες υψηλής ποιότητας και διεύρυνση του προϊοντικού portfolio συνθέτουν την εικόνα της κατηγορίας του παγωτού, με τα brands να επενδύουν στη αναβάθμιση της γαστρονομικής εμπειρίας, επαναπροσδιορίζοντας τα όρια της δημιουργικότητας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778