Marketing Week - Ξεκίνησε η παγκόσμια online ψηφοφορία του Chivas Venture

Κυριακή, 27 Μαΐου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Την Ελλάδα εκπροσωπεί η κοινωνική επιχείρηση Tobea

Ξεκίνησε η παγκόσμια online ψηφοφορία του Chivas Venture

13 Απριλίου 2018 | 15:20 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Διαγωνισμός,Τρόφιμα - Ποτά

Έως τις 25 Απριλίου, το ελληνικό κοινό θα έχει τη δυνατότητα να υποστηρίξει τον Έλληνα finalist του Chivas Venture Ιγνάτιο Φωτίου, ιδρυτή της Tobea, μέσω της online ψηφοφορίας στο website του Chivas Venture.

Οι φετινές startups προσπαθούν να αντιμετωπίσουν ζητήματα κοινωνικού και περιβαλλοντικού περιεχομένου, αλλά και θέματα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης σε παγκόσμιο επίπεδο. O Έλληνας finalist Tobea, με αντικείμενο την παραγωγή του Seatrac, ενός μηχανισμού μη μόνιμης διάταξης που προσφέρει αυτόνομη πρόσβαση στη θάλασσα σε άτομα με κινητικές δυσκολίες, θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον τελικό του διαγωνισμού που θα πραγματοποιηθεί στο Amsterdam στις 24 Μαΐου.

Φέτος, το Chivas Venture προσφέρει περισσότερα οφέλη στους finalists, οι οποίοι θα διεκδικήσουν μέρος της χρηματοδότησης του 1 εκατ. δολαρίων από το Chivas, μπροστά σ’ ένα κοινό αποτελούμενο από tech addicts, επενδυτές και επιχειρηματίες διεθνούς εμβέλειας στη σκηνή του TNW Conference στο Amsterdam. Από τους 27, θα παραμείνουν οι πέντε μεγάλοι finalists, που θα εκπροσωπήσουν τη χώρα τους στον τελικό. Οι ψήφοι του κοινού θα καθορίσουν πώς θα διαμοιραστεί το αρχικό ποσό των 200.000 δολαρίων ανάμεσα στους finalists, προτού ψηφιστεί o νικητής ή οι νικητές των 800.000 δολαρίων στο Amsterdam.

Marketing Week Online( 13 Απριλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αφιέρωμα παγωτό: Η γλυκιά γεύση της δημιουργικότητας

Ανατρεπτικά λανσαρίσματα, πρώτες ύλες υψηλής ποιότητας και διεύρυνση του προϊοντικού portfolio συνθέτουν την εικόνα της κατηγορίας του παγωτού, με τα brands να επενδύουν στη αναβάθμιση της γαστρονομικής εμπειρίας, επαναπροσδιορίζοντας τα όρια της δημιουργικότητας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778