Marketing Week - Είσοδος της Zara στην επαυξημένη πραγματικότητα

Τρίτη, 21 Μαΐου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Στην Ελλάδα, θα γίνει εφαρμογή στο κατάστημα της Zara Ερμού 9

Είσοδος της Zara στην επαυξημένη πραγματικότητα

12 Απριλίου 2018 | 14:58 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Retail,Ένδυση

Η αλυσίδα Zara μπαίνει στην επαυξημένη πραγματικότητα και λανσάρει από σήμερα ένα νέο concept σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλο τον κόσμο για 2 εβδομάδες.

Μέσω της εφαρμογής Zara AR, οι επισκέπτες των καταστημάτων μπορούν να βλέπουν τα μοντέλα Lea Julian και Fran Summers να ζωντανεύουν φαινομενικά στις οθόνες των κινητών συσκευών τους, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Η ενεργοποίηση γίνεται με την τοποθέτηση των smartphones στο QR code σε τρία διαφορετικά σημεία, στις βιτρίνες των καταστημάτων, σε κεντρικά σημεία μέσα στο κατάστημα και στο πάνω μέρος των online πακέτων. Ρεαλιστικά και αναλογικά σύμφωνα με τις ρυθμίσεις, τα μοντέλα κινούνται και μιλούν φυσιολογικά, ενώ είναι ντυμένα με τη συλλογή SS18 Zara Studio.

Όλα τα σύνολα μπορούν να αγοραστούν άμεσα με ένα μόνο άγγιγμα στην εφαρμογή Zara AR, όπως επίσης και στο κατάστημα. Η εμπειρία θα είναι ορατή από το δρόμο, με τις βιτρίνες των καταστημάτων να εμφανίζονται άδειες εκτός από τις έντονες σημάνσεις που θα ενθαρρύνουν τους πελάτες να αποκτήσουν πρόσβαση στην εφαρμογή Zara AR. Επίσης, μια λειτουργία κοινής χρήσης καλεί τους πελάτες να λαμβάνουν και να στέλνουν φωτογραφίες μαζί με τα ολογράμματα, δημιουργώντας μια εικονική σύνδεση που φαίνεται εντελώς πραγματική. Στην Ελλάδα, το κατάστημα που επιλέχθηκε να εφαρμόσει την συγκεκριμένη εφαρμογή είναι το κατάστημα της Zara Ερμού 9.

Marketing Week Online( 12 Απριλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Ανοιξιάτικη ανανέωση σπιτιού: Καινοτομία, λειτουργικότητα και εμπιστοσύνη «ανανεώνουν» την κατηγορία σπιτιού

Σε ποιοτικές επιλογές με έμφαση στην ασφάλεια προχωρούν οι καταναλωτές για την ανοιξιάτικη ανανέωση του σπιτιού τους, με την τάση του DIY να αναπτύσσεται σταθερά και τις νέες ψηφιακές εφαρμογές από χρωματοβιομηχανίες και retailers ειδών σπιτιού να αναβαθμίζουν την εμπειρία πελάτη.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778