Σε συνεργασία με την HP, για την ενίσχυση της διαφορετικότητας στη διαφημιστική δημιουργία
Το Φεστιβάλ Cannes Lions και η HP λανσάρουν πιλοτικό πρόγραμμα mentoring το οποίο στοχεύει στην προαγωγή της διαφορετικότητας στο πλαίσιο της διαφημιστικής δημιουργικής σκέψης.

Το πρόγραμμα #MoreLikeMe στηρίζεται στο marketing diversity scorecard της HP, το οποίο υπάρχει για να υποστηρίζει το roster των διαφημιστικών εταιρειών της HP στην προσπάθειά τους να αυξήσουν τον αριθμό γυναικών και ανθρώπων από εθνικές μειονότητες που τοποθετούνται σε δημιουργικούς και στρατηγικούς ρόλους. Στο πλαίσιο του προγράμματος mentoring των Καννών, 15 «ανερχόμενα αστέρια» από τη Μ. Βρετανία, τις ΗΠΑ και το Μεξικό τα οποία ανήκουν σε φυλετικές και εθνικές μειονότητες, θα επιλεγούν για να παρακολουθήσουν το φετινό Cannes Lions International Festival of Creativity. Εκεί, θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε σειρά δράσεων και εκπαιδεύσεων με εισηγητές κορυφαία στελέχη της παγκόσμιας βιομηχανίας διαφήμισης, με στόχο να γίνουν οι «φωνές της αλλαγής».

Ο Antonio Lucio, Chief Marketing & Communications Officer της HP ανέφερε σχετικά: «Σκοπός μας είναι να δείξουμε ότι η διαφορετικότητα είναι αναγκαία επιχειρηματική συνθήκη –οικονομικά, δημιουργικά και πολιτιστικά- και ότι όλες οι επιχειρήσεις μπορούν και οφείλουν να έχουν ρόλο στην καθοδήγηση αυτής της συστημικής αλλαγής. Μαζί με τους διαφημιστικούς μας συνεργάτες συνεχίζουμε να επανεφευρίσκουμε τη διαφημιστική βιομηχανία, ώστε να αντανακλά καλύτερα τις κοινωνίες τις οποίες υπηρετούμε». Στην πρωτοβουλία συμμετέχουν τα agencies BBDO, Edelman, Fred & Farid, Giant Spoon και PHD της HP, τα οποία θα προτείνουν υποψήφιους για το πρόγραμμα. Παράλληλα, η Tiffany R. Warren, Ιδρύτρια του Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού Adcolor για τη διαφορετικότητα στη διαφημιστική βιομηχανία και Chief Diversity Officer της Omnicom, μαζί με τον μεξικανό συγγραφέα και σκηνοθέτη Faride Schroeder, αναλαμβάνουν ρόλο πρεσβευτών του προγράμματος.