Marketing Week - Κορυφαίες πρακτικές στην εξυπηρέτηση πελατών την Πέμπτη 22 Μαρτίου

Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Περισσότερα από 20 διαφορετικά case studies στο OTEAcademy

Κορυφαίες πρακτικές στην εξυπηρέτηση πελατών την Πέμπτη 22 Μαρτίου

14 Μαρτίου 2018 | 16:19 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,Retail

Στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 22/3 (9πμ-5μμ) στο Αμφιθέατρο OTEAcademy, θα παρουσιαστούν περισσότερα από 20 case studies, τα οποία αποδεικνύουν ότι η καλή εξυπηρέτηση όχι μόνο δεν είναι πολυτέλεια, αλλά ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις που επενδύουν συστηματικά στη βελτίωσή της και ένας βιώσιμος τρόπος για να αυξηθεί ο τζίρος και το μερίδιο αγοράς κάθε επιχείρησης ανεξάρτητα από το μέγεθός της.

Η Χρυσούλα Δημητρίου θα κάνει απολογισμό της 2ετούς λειτουργίας του i-bank pass της Εθνικής Τράπεζας, χάρη στο οποίο μειώθηκε δραματικά η ταχύτητα εξυπηρέτησης των πελατών ένεκα της τεχνολογίας, με αποτέλεσμα να βελτιωθεί σημαντικά η τραπεζική εμπειρία όσων εξυπηρετούνται στα καταστήματα της τράπεζας. Η Αθηνά Καλαντζή θα παρουσιάσει πώς η Παπαστράτος και το IQOS φέρνει τον καταναλωτή στο επίκεντρο, παρέχοντάς του τις κατάλληλες υπηρεσίες και εκπαιδεύοντάς τον ώστε να υιοθετήσει μια εντελώς διαφορετική εμπειρία καπνού με ένα καινοτόμο προϊόν, χτίζοντας ουσιαστικά μια νέα κατηγορία. Θα παρουσιαστούν δεκάδες ακόμα case studies σχετικά με εταιρείες όπως ο Όμιλος Χρυσή Ευκαιρία, η Nespresso Hellas, το Costa Navarino, η OPEL Hellas, η AFFIDEA/Ευρωϊατρική, η Stanley Black & Decker, η Fresh Line, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η Playmobil, η Kord Group, η Cosmos Sport, η Daikin Hellas, η Avin oil, ο Δήμος Τρικκαίων και πολλές άλλες. Πληροφορίες στο www.customerconference.gr.

Marketing Week Online( 14 Μαρτίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμπορικά κέντρα: Προς την κατάκτηση του phygital με επίκεντρο την εμπειρία

Αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία, τόσο στην επικοινωνία, όσο και στην εμπειρία επίσκεψης, τα εμπορικά κέντρα απαντούν στην έκρηξη του e-commerce ενισχύοντας την ψυχαγωγική τους υπόσταση με την προσφορά ενός multisensorial experiential mix.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778