Marketing Week - Η Elbisco με νέα οργανωτική δομή

Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Δημιουργεί τέσσερις Γενικές Διευθύνσεις

Η Elbisco με νέα οργανωτική δομή

13 Μαρτίου 2018 | 15:27 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Μετακινήσεις Στελεχών,Τρόφιμα - Ποτά

Με στόχο την επιτυχή αντιμετώπιση των νέων τάσεων και προκλήσεων της ελληνικής αγοράς, την επιτάχυνση της εξωστρέφειας και τη μεγιστοποίηση της απόδοσης των επενδύσεων, η Elbisco προχώρησε σε αναδιάρθρωση της οργανωτικής δομής, υιοθετώντας ένα πιο ευέλικτο διοικητικό σχήμα.

Σύμφωνα με τη νέα δομή της εταιρείας, δημιουργούνται οι ακόλουθες τέσσερις Γενικές Διευθύνσεις με άμεση αναφορά στον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Δημοσθένη Ραμαντάνη: Γενική Διεύθυνση Λειτουργιών με επικεφαλής τον Νικόλαο Βουδούρη, Γενική Διεύθυνση Επιχειρησιακής Ανάπτυξης & Επικοινωνίας με επικεφαλής τον Δημήτριο Ράπτη, Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών & Logistics με επικεφαλής την Χριστίνα Παπανδρέου και Γενική Εμπορική Διεύθυνση Ελλάδας, υπό την μεταβατική διοίκηση του Διευθύνοντος Συμβούλου μέχρι την επιτελική της στελέχωση.

Ο μέχρι πρότινος Διευθυντής Οικονομικών της Elbisco Γεώργιος Βασιλάκης αναλαμβάνει τη Γενική Διεύθυνση της Zitoluks στα Σκόπια, διαδεχόμενος τον Γεώργιο Νικηφορίδη, ο οποίος μετά από 3,5 χρόνια αποχωρεί για να επιστρέψει στην Ελλάδα. Ο Γ. Βασιλάκης με την εμπειρία και τεχνογνωσία που διαθέτει αναλαμβάνει ένα νέο διευρυμένο ρόλο. Τη νεοσυσταθείσα Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών & Logistics αναλαμβάνει η Χριστίνα Παπανδρέου, στέλεχος με σημαντική εμπειρία στους κλάδους των Οικονομικών και Logistics, τόσο σε ελληνικές όσο και πολυεθνικές εταιρείες.

Marketing Week Online( 13 Μαρτίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Πιστωτικές, χρεωστικές και prepaid κάρτες: Επενδύοντας σε «έξυπνη» επικοινωνία και ασφαλέστερες συναλλαγές

Με τη χρήση των καρτών για πληρωμές να αυξάνεται, ακόμα και για καθημερινές συναλλαγές χαμηλής αξίας, είναι ξεκάθαρο ότι ο κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης. Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη των prepaid καρτών και των ανέπαφων συναλλαγών, ενώ οι τράπεζες κάνουν τα προϊόντα τους πιο ελκυστικά, μέσω loyalty προγραμμάτων, προωθητικών ενεργειών και ευφάνταστης επικοινωνίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778