Marketing Week - Εμφιαλωμένο νερό: Επανεφευρίσκοντας την «πηγή» της ανάπτυξης

Δευτέρα, 18 Ιουνίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Εμφιαλωμένο νερό: Επανεφευρίσκοντας την «πηγή» της ανάπτυξης

13 Μαρτίου 2018 | 10:14 Γράφει η Κατερίνα  Νικολοπούλου Topics: Τρόφιμα - Ποτά

Με τους διεθνείς δείκτες να είναι σταθερά ανοδικοί για την κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού, τα brands εντείνουν την επενδυτική τους δραστηριότητα στην ελληνική αγορά, δίνουν έμφαση στην εξωστρέφεια και συνεχίζουν με συνέπεια τη χορηγική τους παρουσία.

Αισιοδοξία επικρατεί στην αγορά εμφιαλωμένου νερού, με τους διεθνείς αναλυτές να προβλέπουν ενίσχυση της κατηγορίας με οδηγό το μη ανθρακούχο νερό. Στην Ελλάδα, η κατηγορία ευνοείται από την ανάπτυξη του τουρισμού, αν και οι καταναλωτές δίνουν πλέον αρκετά μεγάλη σημασία στον παράγοντα της τιμής. Συνάπτοντας στρατηγικές συνεργασίες, οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη χώρα προβαίνουν σε επενδύσεις για την επέκταση και την αναβάθμιση των υποδομών τους, με τα ελληνικά brands να εντείνουν τον προσανατολισμό τους στις αγορές του εξωτερικού. Με την υιοθέτηση των δραστήριων lifestyles να μετατρέπεται σε κανόνα, οι μάρκες εμφιαλωμένου νερού ταυτίζονται με το mindset της πελατειακής τους βάσης, χορηγώντας συστηματικά αθλητικά δρώμενα.

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΞΟΟΤΗΤΕΣ
Θετικά είναι τα στοιχεία για την εγχώρια αγορά εμφιαλωμένου νερού. Σύμφωνα με έρευνα της Euromonitor International, η αύξηση των τουριστικών αφίξεων λειτουργεί ευεργετικά για την κατηγορία, παρά το γεγονός ότι οι καταναλωτές λαμβάνουν ολοένα και περισσότερο υπόψη τους την τιμή κατά την αγορά. Όπως προκύπτει από την ίδια μελέτη, η Coca-Cola Hellenic Bottling Co SA ηγείται σε επίπεδο αξίας πωλήσεων εμφιαλωμένου νερού με το brand Αύρα, το οποίο διατίθεται κυρίως μέσω impulse channels, γεγονός που ανεβάζει την τιμή του πάνω από το μέσο όρο.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα πάντα με την ίδια πηγή, το μερίδιο των προϊόντων private label μειώνεται, εξέλιξη που αποδίδεται από τους ερευνητές στην ευρεία κυκλοφορία επώνυμων προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές, καθώς και στη χρεωκοπία της Carrefour, η οποία διέθετε μια ισχυρή ιδιωτική ετικέτα. Η Βάσω Μωραϊτέλη, Client Service Executive της IRI, μεταφέρει την εικόνα της εγχώριας αγοράς: «Τα τελευταία στοιχεία με κλείσιμο 2017 δείχνουν πως η κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού είναι ανοδική και σε αξία αλλά και σε όγκο. Ειδικότερα, προκύπτει άνοδος της τάξης του 5,5% για την αξία αλλά και για τον όγκο των πωλήσεων κατά 6,7%. Πτώση σημειώνουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κατά 0,7% σε αξία πωλήσεων και σε όρους όγκου κατά 1,9%».

ΕΝΤΕΙΝΕΤΑΙ Η «ΡΟΗ» ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Ιδιαίτερη δυναμική παρουσιάζει η επενδυτική δραστηριότητα των εταιρειών στο πεδίο του εμφιαλωμένου νερού. Η εταιρεία Βίκος δρομολόγησε μέσα στο 2017 επενδύσεις 25 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση της παραγωγικής δυναμικότητας και τη γεωγραφική εξάπλωσή της, ενώ παράλληλα προχώρησε και σε εξαγορά τοπικής μονάδας εμφιάλωσης νερού στην Πελοπόννησο. Συγκεκριμένα, οι νέες επενδύσεις περιλαμβάνουν την εγκατάσταση επιπλέον γραμμής εμφιάλωσης νερού στο εργοστάσιο της Βίκος στην Περίβλεπτο Ιωαννίνων, καθώς και την επέκταση της μονάδας εμφιάλωσης νερού και παραγωγής και εμφιάλωσης αναψυκτικών στο εργοστάσιο του Καλπακίου, με νέες κτιριακές εγκαταστάσεις και νέα γραμμή παραγωγής αναψυκτικών.

Ταυτόχρονα, οι αποθήκες της εταιρείας επεκτείνονται κατά 15.000 τ.μ., ενώ ενισχύεται η μονάδα παραγωγής εξειδικευμένων πλαστικών στο εργοστάσιο της Petcom Plastics. Παράλληλα, η Coca-Cola Τρία Έψιλον συνέχισε το επενδυτικό της πρόγραμμα στις παραγωγικές της εγκαταστάσεις, με μία επένδυση ύψους 8 εκατ. ευρώ στη μονάδα παραγωγής της στο Αίγιο, όπου παράγεται και εμφιαλώνεται το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Αύρα. H επένδυση αφορά στην προσθήκη μίας νέας, σύγχρονης γραμμής που θα παράγει τις συσκευασίες Φυσικού Μεταλλικού Νερού Αύρα PET 500 ml, 330 ml Αύρα Bloom και 750 ml Active Cap.

Πρόκειται για την ταχύτερη γραμμή παραγωγής νερού του ομίλου Coca-Cola HBC, με παραγωγική δυνατότητα 72.000 φιάλες/ώρα. Με τη νέα γραμμή επιτυγχάνεται επίσης εξοικονόμηση νερού και ενέργειας που υπερβαίνει το 10%. Συνολικά, οι επενδύσεις της εταιρείας στις παραγωγικές της μονάδες στην Ελλάδα ανέρχονται σε 37 εκατ. ευρώ από το 2015. Επιπλέον, η επένδυση αυτή προωθεί τη συνολική μείωση του πλαστικού στις συσκευασίες της Coca-Cola Τρία Έψιλον.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΞΑΓΟΡΕΣ
Αναμορφώνεται το τοπίο της αγοράς εμφιαλωμένου νερού, με τα brands της κατηγορίας να προχωρούν σε στρατηγικές κινήσεις, επιχειρώντας να διευρύνουν τα μερίδια αγοράς τους. Προς αυτή την κατεύθυνση, η ηπειρώτικη βιομηχανία Βίκος εξαγόρασε πρόσφατα το 70% της Νατούρα Εμφιαλωτική, η οποία διαθέτει στην αγορά το φυσικό μεταλλικό νερό «Υάς» και το επιτραπέζιο νερό «Ίρις», ενώ στόχος είναι μέσα στην επόμενη διετία να αποκτήσει το 100%. Την ίδια στιγμή, οι εταιρείες συνάπτουν συνεργασίες και με εξωτερικούς φορείς, επιδιώκοντας να επιβάλλουν υψηλότερα standards και να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό χάρη σε μια υπεύθυνη τοποθέτηση.

Όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα, η Nestle Waters πρόκειται να αναπτύξει τη συνεργασία της με την Alliance for Water Stewardship (AWS), με στόχο να πιστοποιήσει 20 εργοστάσια μέχρι το 2020. Ανάμεσά τους θα είναι και το εργοστάσιο του φυσικού μεταλλικού νερού Κορπή που βρίσκεται στο Μοναστηράκι Βόνιτσας στην Αιτωλοακαρνανία, η διαδικασία πιστοποίησης του οποίου αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2018.

ΧΟΡΗΓΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ
Εξακολουθώντας σταθερά τη χορηγική υποστήριξη αθλητικών εκδηλώσεων, τα brands ενσαρκώνουν την active φιλοσοφία της πελατειακής τους βάσης, ενισχύοντας παράλληλα τον περιβαλλοντικά υπεύθυνο χαρακτήρα τους. Σε αυτή τη λογική, το 7ο Zagori Mountain Running που πραγματοποιήθηκε στο Τσεπέλοβο και τους Κήπους Ζαγορίου φιλοξένησε το μοναδικό παγκοσμίως Κινητό Ολοκληρωμένο Κέντρο Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης, που είναι ενεργειακά αυτόνομο και λειτουργεί παίρνοντας ενέργεια από τον ήλιο με χρήση φωτοβολταϊκών πάνελς.

Το Ζαγόρι, σε συνεργασία με το εθνικό συλλογικό σύστημα Ανταποδοτική Ανακύκλωση, έφεραν αυτή τη φορητή μονάδα ανακύκλωσης από την Αθήνα, με στόχο την ανακύκλωση όλων των πλαστικών, γυάλινων και μεταλλικών συσκευασιών. Ο στόχος επετεύχθη και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του 7ου Zagori Mountain Running ήταν μηδενικό. Η χορηγική παρουσία σε μεγάλες διοργανώσεις αποτελεί επίσης σταθερή επιλογή των brands. Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Αύρα συμπλήρωσε τον Νοέμβριο 20 χρόνια συμμετοχής στο κορυφαίο αθλητικό γεγονός της χώρας, τον 35ο Αυθεντικό Μαραθώνιο, στηρίζοντας τους 51.000 δρομείς ως Επίσημος Χορηγός.

Αισιοδοξία επικρατεί στην αγορά εμφιαλωμένου νερού, με τους διεθνείς αναλυτές να προβλέπουν ενίσχυση της κατηγορίας με οδηγό το μη ανθρακούχο νερό. Στην Ελλάδα, η κατηγορία ευνοείται από την ανάπτυξη του τουρισμού, αν και οι καταναλωτές δίνουν πλέον αρκετά μεγάλη σημασία στον παράγοντα της τιμής. Συνάπτοντας στρατηγικές συνεργασίες, οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη χώρα προβαίνουν σε επενδύσεις για την επέκταση και την αναβάθμιση των υποδομών τους, με τα ελληνικά brands να εντείνουν τον προσανατολισμό τους στις αγορές του εξωτερικού. Με την υιοθέτηση των δραστήριων lifestyles να μετατρέπεται σε κανόνα, οι μάρκες εμφιαλωμένου νερού ταυτίζονται με το mindset της πελατειακής τους βάσης, χορηγώντας συστηματικά αθλητικά δρώμενα.

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΞΟΟΤΗΤΕΣ
Θετικά είναι τα στοιχεία για την εγχώρια αγορά εμφιαλωμένου νερού. Σύμφωνα με έρευνα της Euromonitor International, η αύξηση των τουριστικών αφίξεων λειτουργεί ευεργετικά για την κατηγορία, παρά το γεγονός ότι οι καταναλωτές λαμβάνουν ολοένα και περισσότερο υπόψη τους την τιμή κατά την αγορά. Όπως προκύπτει από την ίδια μελέτη, η Coca-Cola Hellenic Bottling Co SA ηγείται σε επίπεδο αξίας πωλήσεων εμφιαλωμένου νερού με το brand Αύρα, το οποίο διατίθεται κυρίως μέσω impulse channels, γεγονός που ανεβάζει την τιμή του πάνω από το μέσο όρο.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα πάντα με την ίδια πηγή, το μερίδιο των προϊόντων private label μειώνεται, εξέλιξη που αποδίδεται από τους ερευνητές στην ευρεία κυκλοφορία επώνυμων προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές, καθώς και στη χρεωκοπία της Carrefour, η οποία διέθετε μια ισχυρή ιδιωτική ετικέτα. Η Βάσω Μωραϊτέλη, Client Service Executive της IRI, μεταφέρει την εικόνα της εγχώριας αγοράς: «Τα τελευταία στοιχεία με κλείσιμο 2017 δείχνουν πως η κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού είναι ανοδική και σε αξία αλλά και σε όγκο. Ειδικότερα, προκύπτει άνοδος της τάξης του 5,5% για την αξία αλλά και για τον όγκο των πωλήσεων κατά 6,7%. Πτώση σημειώνουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κατά 0,7% σε αξία πωλήσεων και σε όρους όγκου κατά 1,9%».

ΕΝΤΕΙΝΕΤΑΙ Η «ΡΟΗ» ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Ιδιαίτερη δυναμική παρουσιάζει η επενδυτική δραστηριότητα των εταιρειών στο πεδίο του εμφιαλωμένου νερού. Η εταιρεία Βίκος δρομολόγησε μέσα στο 2017 επενδύσεις 25 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση της παραγωγικής δυναμικότητας και τη γεωγραφική εξάπλωσή της, ενώ παράλληλα προχώρησε και σε εξαγορά τοπικής μονάδας εμφιάλωσης νερού στην Πελοπόννησο. Συγκεκριμένα, οι νέες επενδύσεις περιλαμβάνουν την εγκατάσταση επιπλέον γραμμής εμφιάλωσης νερού στο εργοστάσιο της Βίκος στην Περίβλεπτο Ιωαννίνων, καθώς και την επέκταση της μονάδας εμφιάλωσης νερού και παραγωγής και εμφιάλωσης αναψυκτικών στο εργοστάσιο του Καλπακίου, με νέες κτιριακές εγκαταστάσεις και νέα γραμμή παραγωγής αναψυκτικών.

Ταυτόχρονα, οι αποθήκες της εταιρείας επεκτείνονται κατά 15.000 τ.μ., ενώ ενισχύεται η μονάδα παραγωγής εξειδικευμένων πλαστικών στο εργοστάσιο της Petcom Plastics. Παράλληλα, η Coca-Cola Τρία Έψιλον συνέχισε το επενδυτικό της πρόγραμμα στις παραγωγικές της εγκαταστάσεις, με μία επένδυση ύψους 8 εκατ. ευρώ στη μονάδα παραγωγής της στο Αίγιο, όπου παράγεται και εμφιαλώνεται το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Αύρα. H επένδυση αφορά στην προσθήκη μίας νέας, σύγχρονης γραμμής που θα παράγει τις συσκευασίες Φυσικού Μεταλλικού Νερού Αύρα PET 500 ml, 330 ml Αύρα Bloom και 750 ml Active Cap.

Πρόκειται για την ταχύτερη γραμμή παραγωγής νερού του ομίλου Coca-Cola HBC, με παραγωγική δυνατότητα 72.000 φιάλες/ώρα. Με τη νέα γραμμή επιτυγχάνεται επίσης εξοικονόμηση νερού και ενέργειας που υπερβαίνει το 10%. Συνολικά, οι επενδύσεις της εταιρείας στις παραγωγικές της μονάδες στην Ελλάδα ανέρχονται σε 37 εκατ. ευρώ από το 2015. Επιπλέον, η επένδυση αυτή προωθεί τη συνολική μείωση του πλαστικού στις συσκευασίες της Coca-Cola Τρία Έψιλον.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΞΑΓΟΡΕΣ
Αναμορφώνεται το τοπίο της αγοράς εμφιαλωμένου νερού, με τα brands της κατηγορίας να προχωρούν σε στρατηγικές κινήσεις, επιχειρώντας να διευρύνουν τα μερίδια αγοράς τους. Προς αυτή την κατεύθυνση, η ηπειρώτικη βιομηχανία Βίκος εξαγόρασε πρόσφατα το 70% της Νατούρα Εμφιαλωτική, η οποία διαθέτει στην αγορά το φυσικό μεταλλικό νερό «Υάς» και το επιτραπέζιο νερό «Ίρις», ενώ στόχος είναι μέσα στην επόμενη διετία να αποκτήσει το 100%. Την ίδια στιγμή, οι εταιρείες συνάπτουν συνεργασίες και με εξωτερικούς φορείς, επιδιώκοντας να επιβάλλουν υψηλότερα standards και να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό χάρη σε μια υπεύθυνη τοποθέτηση.

Όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα, η Nestle Waters πρόκειται να αναπτύξει τη συνεργασία της με την Alliance for Water Stewardship (AWS), με στόχο να πιστοποιήσει 20 εργοστάσια μέχρι το 2020. Ανάμεσά τους θα είναι και το εργοστάσιο του φυσικού μεταλλικού νερού Κορπή που βρίσκεται στο Μοναστηράκι Βόνιτσας στην Αιτωλοακαρνανία, η διαδικασία πιστοποίησης του οποίου αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2018.

ΧΟΡΗΓΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ
Εξακολουθώντας σταθερά τη χορηγική υποστήριξη αθλητικών εκδηλώσεων, τα brands ενσαρκώνουν την active φιλοσοφία της πελατειακής τους βάσης, ενισχύοντας παράλληλα τον περιβαλλοντικά υπεύθυνο χαρακτήρα τους. Σε αυτή τη λογική, το 7ο Zagori Mountain Running που πραγματοποιήθηκε στο Τσεπέλοβο και τους Κήπους Ζαγορίου φιλοξένησε το μοναδικό παγκοσμίως Κινητό Ολοκληρωμένο Κέντρο Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης, που είναι ενεργειακά αυτόνομο και λειτουργεί παίρνοντας ενέργεια από τον ήλιο με χρήση φωτοβολταϊκών πάνελς.

Το Ζαγόρι, σε συνεργασία με το εθνικό συλλογικό σύστημα Ανταποδοτική Ανακύκλωση, έφεραν αυτή τη φορητή μονάδα ανακύκλωσης από την Αθήνα, με στόχο την ανακύκλωση όλων των πλαστικών, γυάλινων και μεταλλικών συσκευασιών. Ο στόχος επετεύχθη και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του 7ου Zagori Mountain Running ήταν μηδενικό. Η χορηγική παρουσία σε μεγάλες διοργανώσεις αποτελεί επίσης σταθερή επιλογή των brands. Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Αύρα συμπλήρωσε τον Νοέμβριο 20 χρόνια συμμετοχής στο κορυφαίο αθλητικό γεγονός της χώρας, τον 35ο Αυθεντικό Μαραθώνιο, στηρίζοντας τους 51.000 δρομείς ως Επίσημος Χορηγός.


ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ
Το βλέμμα στραμμένο στις αγορές του εξωτερικού έχουν οι μάρκες της κατηγορίας, συμμετέχοντας σε διεθνείς διοργανώσεις υψηλού κύρους. Πρόσφατα, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Θεόνη συμμετείχε στην 23η Διεθνή Έκθεση Gulfood 2018 στο Dubai, μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τροφίμων και ποτών στον κόσμο, προσελκύοντας με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και τις διακρίσεις του τους επισκέπτες.

Στόχος της ΑΗΒ Group, με έδρα την Καρδίτσα, όπου βρίσκεται η μονάδα εμφιάλωσης του φυσικού μεταλλικού νερού Θεόνη, μέσα από τη συμμετοχή της στην 23η Διεθνή Έκθεση Gulfood 2018 είναι την προσεχή τριετία οι εξαγωγές να αποτελούν το 30% του κύκλου εργασιών της. Διακρίσεις για την εξαγωγική της δράση απέσπασε η Χήτος ΑΒΕΕ στα Greek Exports Awards 2017, έχοντας αυξήσει τα τελευταία δύο χρόνια τις εξαγωγές της περισσότερο από 40%, διακινώντας την εξαγώγιμη σειρά προϊόντων του φυσικού μεταλλικού νερού Ζαγόρι σε 25 χώρες. Αξιοσημείωτη είναι και η αναγνώριση των brands της κατηγορίας από διεθνείς φορείς.

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Αύρα της Coca-Cola Τρία Έψιλον απέσπασε τη διάκριση «DLG International Award 2018 in Gold» από τον Ευρωπαϊκό Φορέα Πιστοποίησης Ποιότητας DLG, λίγους μήνες μετά την κατάκτηση για δεύτερη συνεχή χρονιά του «Βραβείου Ανώτερης Γεύσης» στα iTQi Superior Taste Awards, τα οποία διοργανώνει το Διεθνές Ινστιτούτο Γεύσης και Ποιότητας (iTQi). Τέλος, το brand Βίκος βρίσκεται φέτος στη λίστα «Ones to Watch», των European Business Awards by RSM, από την οποία θα προκύψουν οι National Winners κάθε χώρας για κάθε μία από τις 12 κατηγορίες του διαγωνισμού.

«Η ΚΡΙΣΗ ΕΧΕΙ ΑΦΥΠΝΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ»
Χαρτογραφώντας τις εξελίξεις στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού, η Έφη Κονταξή, Corporate Communications Manager, Φυσικό Μεταλλικό Νερό Θεόνη, ΑΗΒ Group μιλά για το νέο καταναλωτικό μοντέλο, τις τάσεις στην επικοινωνία της κατηγορίας αλλά και τη σημασία των δράσεων ΕΚΕ.

MW: Πώς διαφοροποιούνται οι απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή σε σχέση με το παρελθόν;
EK:
Τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές τείνουν να αναζητούν το ιδανικό προϊόν ως προς την ποιότητα των συστατικών και της συσκευασίας που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες τους. Χωρίς αμφιβολία, το καταναλωτικό κοινό είναι καλύτερα ενημερωμένο σήμερα κάνοντας τη δική του έρευνα αγοράς για την προέλευση του προϊόντος και την Α’ ύλη που χρησιμοποιήθηκε. Η κρίση έχει αφυπνίσει τους καταναλωτές και τους έχει κάνει πιο προσεκτικούς στη διαχείριση και διάθεση τους εισοδήματός τους σε προϊόντα που διακρίνονται για την ιδανική σχέση ποιότητας-τιμής.

MW: Σε ποιο βαθμό αξιοποιούνται νέες τεχνικές επικοινωνίας από τα brands της κατηγορίας;
EK:
Η ανάπτυξη των digital εργαλείων επικοινωνίας έχει βοηθήσει στην αμεσότερη προώθηση των μηνυμάτων των brands φυσικού μεταλλικού νερού στην Ελλάδα. Μέσα από τις πλατφόρμες των social media αλλά και την αξιοποίηση των blogs και της στοχευμένης αρθρογραφίας είμαστε σε θέση να δημιουργούμε περιεχόμενο με αξία για τους καταναλωτές μας και αναπτύσσουμε νέα κανάλια επικοινωνίας. Η διαδραστική σχέση με τους καταναλωτές μας βοηθά να αναγνωρίζουμε άμεσα τις ανάγκες τους και να ανταποκρινόμαστε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

MW: Ποια η σημασία των δράσεων ΕΚΕ;
EK:
Η ανάπτυξη δράσεων ΕΚΕ είναι σύμφυτη με τη λειτουργία των brands της κατηγορίας. Το προϊόν μας προέρχεται από τη φύση κι εμείς οφείλουμε να λειτουργούμε με γνώμονα πάντα την αειφορία και τη βιωσιμότητα του περιβάλλοντος. Οι δράσεις ΕΚΕ εκπορεύονται από το ίδιο το DNA των brands και πρέπει να είμαστε όλοι υποστηρικτές της φιλοσοφίας του επιχειρείν σε αρμονία πάντα με το φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον.

Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΔΙΕΘΝΩΣ
Θετικά είναι τα πρόσημα για την κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού παγκοσμίως. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Transparency Market Research, η παγκόσμια αγορά εμφιαλωμένου νερού θα αγγίξει τα 307,2 δισ δολάρια σε αξία μέχρι το 2024, ακολουθώντας μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 6,6%. Σε επίπεδο προϊόντων, το μη ανθρακούχο εμφιαλωμένο νερό αναμένεται να βρεθεί στην κορυφή της κούρσας, αντιπροσωπεύοντας το 78% της αγοράς μέσα στην επόμενη εξαετία. Όπως υποστηρίζουν οι αναλυτές, η εντεινόμενη ευαισθητοποίηση των καταναλωτών αναφορικά με θέματα υγείας και η στροφή σε πιο φυσικές προϊοντικές επιλογές θα δώσουν περαιτέρω ώθηση στην κατηγορία, ευνοώντας την σε σχέση με εναλλακτικές που περιέχουν χημικές ουσίες ή γλυκαντικά.

FOCUS POINTS
- Η αύξηση των τουριστικών αφίξεων λειτουργεί ευεργετικά για την κατηγορία.
- Το μερίδιο των private label μειώνεται, λόγω της ενίσχυσης των ανταγωνιστικών τιμών των επώνυμων προϊόντων.
- Ιδιαίτερη δυναμική παρουσιάζει η επενδυτική δραστηριότητα των εταιρειών στο πεδίο του εμφιαλωμένου νερού.
- Σε στρατηγικές κινήσεις προχωρούν τα brands της κατηγορίας, επιχειρώντας να διευρύνουν τα μερίδια αγοράς τους.
- Το βλέμμα στραμμένο στις αγορές του εξωτερικού έχουν οι μάρκες της κατηγορίας, συμμετέχοντας σε διεθνείς διοργανώσεις υψηλού κύρους.
- Τα brands ενσαρκώνουν την active φιλοσοφία της πελατειακής τους βάσης, ενισχύοντας παράλληλα τον περιβαλλοντικά υπεύθυνο χαρακτήρα τους.
- Η εντεινόμενη ευαισθητοποίηση των καταναλωτών αναφορικά με θέματα υγείας και η στροφή σε πιο φυσικές προϊοντικές επιλογές θα δώσουν περαιτέρω ώθηση στην κατηγορία.

Marketing Week (T. 1534)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778