Το συνέδριο για το φυσικό κατάστημα θα πραγματοποιηθεί τον Μάιο
Με 6 international retail experts και 4 interactive expert sessions σε 2 ημέρες, το «The Store conference» καθιερώνεται ως το μεγαλύτερο συνέδριο για τις νέες τάσεις στην εξέλιξη του φυσικού καταστήματος, από το store design & layout, το visual merchandising και το instore customer experience, μέχρι το shopper marketing, το omnichannel retail και το e-commerce.

Στο συνέδριο της Τετάρτης 9 Μαΐου θα μεταφέρουν στο ελληνικό κοινό τη διεθνή εμπειρία τους 6 καταξιωμένοι διεθνείς retail experts. Η Kirsty Kean από την βρετανική εταιρεία Visual Thinking με 20ετη εμπειρία συνεργασίας με διεθνή retail brands, ο Simon Liss, δημιουργός του Omnifi, ενός καινοτόμου βρετανικού CX agency, η Danielle Hall, επικεφαλής Marketing στην Fits Me, μια εταιρεία που εξειδικεύεται στο fashion retail, η οποία ανήκει στον όμιλο Rakuten, χορηγού της ποδοσφαιρικής ομάδας της Barcelona, o Claus Ebster, καθηγητής marketing στο πανεπιστήμιο της Βιέννης, με ειδικότητα στο omnichannel retail, o Antonio Pagani, Διευθύνων Σύμβουλος στην ιταλική Gruppo FMA, εταιρεία trade promotions και shopper marketing με πελάτες-κολοσσούς και ο διεθνής φωτογράφος ελληνικής καταγωγής που ζει μόνιμα στην Ελβετία, Eugene Theodore, ο οποίος έχει πάθος με το retail design. Τους διεθνείς ομιλητές θα πλαισιώσουν Έλληνες ειδικοί του retail. Στα τέσσερα 90λεπτα interactive expert sessions που θα ακολουθήσουν την επόμενη ημέρα του συνεδρίου, την Πέμπτη 10 Μαΐου, οι σύνεδροι θα έχουν τη δυνατότητα να εμβαθύνουν ακόμα περισσότερο σε εξειδικευμένα θέματα, πάντα σε σχέση με το φυσικό κατάστημα. Ισχύει early bird 20% για εγγραφές μέχρι τις 30 Μαρτίου και εξασφαλισμένη συμμετοχή στα interactive expert sessions, στα οποία οι θέσεις είναι περιορισμένες. Περισσότερες πληροφορίες στο www.thestoreconference.gr.