Marketing Week - Στην Publicis ο παγκόσμιος λογαριασμός της Mercedez-Benz

Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Για ένα από τα μεγαλύτερα specs της χρονιάς κάνει λόγο ο Arthur Sadoun

Στην Publicis ο παγκόσμιος λογαριασμός της Mercedez-Benz

14 Φεβρουαρίου 2018 | 16:16 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,New Business,Αυτοκινητοβιομηχανία

Η Publicis είναι το νέο παγκόσμιο διαφημιστικό δίκτυο και ο συνεργάτης digital επικοινωνίας για την Mercedes-Benz, μετά την επικράτησή της στο 6μηνο spec που έτρεξε η Daimler.

Όπως επεσήμανε ο Πρόεδρος και CEO της Publicis Arthur Sadoun, πρόκειται για μία από τις σημαντικότερες νίκες του δικτύου εδώ και αρκετά χρόνια και για ένα από τα μεγαλύτερα specs της βιομηχανίας τον τελευταίο χρόνο. Ωστόσο, η ανάθεση δεν καταργεί υφιστάμενες συνεργασίες της Mercedez-Benz με τα agencies Merkley + Partners στις ΗΠΑ, antoni στην Ευρώπη και BBDO στην Κίνα, με τα οποία η Publicis καλείται να συνεργαστεί. Όπως είναι γνωστό, η Mercedes-Benz είχε συνεργασία με την BBDO Worldwide σε περίπου 40 αγορές παγκοσμίως, από το 2007.

Επίσης, δεν έχει ακόμη αποσαφηνιστεί εάν και πως η νέα ανάθεση θα επηρεάσει τις υφιστάμενες σχέσεις της Publicis με τα brands Cadillac, GMC και Buick της General Motors. Η δαπάνη της Daimler για την μάρκα Mercedes-Benz το 2017 υπολογίζεται σε 950 εκατ. δολάρια παγκοσμίως, σε μετρήσιμα media. Η Publicis αναμένεται να λανσάρει ένα νέο σχήμα αφιερωμένο στην εξυπηρέτηση του λογαριασμού της Mercedes-Benz, το οποίο ονομάζει «Emil» προς τιμή του Emil Jellinek. Πρόκειται για έναν από τους σημαντικότερους συνεργάτες της Daimler, το όνομα της κόρης του οποίου φέρει η μάρκα Mercedes.
(Πηγή: Adweek.com)

Marketing Week Online( 14 Φεβρουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778