Marketing Week - Ανάπτυξη σε όλους τους τομείς βλέπει η Coca-Cola HBC

Σάββατο, 17 Φεβρουαρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Για εξαιρετικές επιδόσεις έκανε λόγο ο CEO, Zoran Bogdanovic

Ανάπτυξη σε όλους τους τομείς βλέπει η Coca-Cola HBC

14 Φεβρουαρίου 2018 | 16:00 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τρόφιμα - Ποτά

H Coca-Cola HBC AG, ένας από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές προϊόντων της The Coca-Cola Company, παρουσίασε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2017, χαρακτηρίζοντας το έτος ως μία ακόμη χρονιά σημαντικής προόδου προς την επίτευξη των στρατηγικών της στόχων για το 2020.

Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,9%, ο όγκος πωλήσεων κατά 2,2% και τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη κατά 20,0% σε 621,0 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία είδε, όπως επισημαίνει, ανάπτυξη σε όλους τους τομείς, συνεχιζόμενη θετική πορεία σε αναδυόμενες και αναπτυσσόμενες αγορές και ανάπτυξη στην κατηγορία των ανθρακούχων και μη ανθρακούχων αναψυκτικών. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, οι δαπάνες για ενέργειες μάρκετινγκ ήταν υψηλότερες κατά 10 μονάδες βάσης σε ποσοστό των καθαρών εσόδων από πωλήσεις, ως επένδυση για μελλοντική ανάπτυξη.

Ο Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε: «Είμαι ευτυχής που έχω αναλάβει μία εταιρεία με καλή απόδοση και ξεκάθαρη στρατηγική κατεύθυνση. Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη χρονιά που διανύουμε, η οποία χαρακτηρίζεται από ισχυρές προϊοντικές καινοτομίες και από σημαντικές πρωτοβουλίες στην εμπορική μας στρατηγική. Υπάρχει καλή δυναμική στην εταιρεία και είμαστε αποφασισμένοι να χτίσουμε πάνω στην επιτυχία μας. Είμαστε πεπεισμένοι ότι το 2018 θα είναι μία ακόμη επιτυχημένη χρονιά».

Για την Ελλάδα ειδικότερα, η ανακοίνωση αναφέρει αύξηση όγκου πωλήσεων κατά 6% χάρη στη συμβολή των κατηγοριών εμφιαλωμένων νερών, ανθρακούχων αναψυκτικών και ποτών ενέργειας και με σύμμαχο τις υψηλές καλοκαιρινές θερμοκρασίες, την καλή τουριστική κίνηση και τη βελτιωμένη αγορά λιανικής, εν μέσω κατά τα άλλα δυσμενών μακροοικονομικών συνθηκών. Στην κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών συνεχίστηκε η θετική πορεία με αύξηση και στα τέσσερα τρίμηνα. Στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών με λίγες θερμίδες καταγράφηκε αύξηση, κυρίως στις πωλήσεις της Coca-Cola Zero, οι οποίες ενισχύθηκαν περαιτέρω από την κυκλοφορία της νέας Coca-Cola με Stevia και χωρίς θερμίδες. Τα ποτά ενέργειας και τα σήματα Fanta και Schweppes κατέγραψαν καλές επιδόσεις.

Marketing Week Online( 14 Φεβρουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778