Marketing Week - Αυξάνει την πίεση η Unilever για το ζήτημα του brand safety

Κυριακή, 19 Αυγούστου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Με απόσυρση κονδυλίων «απείλησε» ο CMO, Keith Weed

Αυξάνει την πίεση η Unilever για το ζήτημα του brand safety

14 Φεβρουαρίου 2018 | 15:57 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,New Business

Την απόσυρση διαφημιστικών της κονδυλίων επισείει ως απειλή η Unilever, εάν οι ψηφιακές και κοινωνικές πλατφόρμες δεν εντατικοποιήσουν τις προσπάθειές τους στη μάχη κατά του διαιρετικού περιεχομένου, της ρητορικής μίσους και των fake news.

Σύμφωνα με την εταιρεία και με όσα είπε ο CMO Keith Weed σε ομιλία του στο Annual Leadership Meeting του ΙΑΒ τη Δευτέρα στην Καλιφόρνια, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών σήμερα στα social media βρίσκεται σε νέο χαμηλότερο επίπεδο. «Δεν μπορούμε να έχουμε ένα περιβάλλον όπου οι καταναλωτές δεν εμπιστεύονται αυτό που βλέπουν online», επεσήμανε ο ίδιος και ανέφερε ότι είναι προς το συμφέρον των ψηφιακών εταιρειών να δράσουν πριν οι διαφημιζόμενοι πάψουν να διαφημίζονται σε αυτές.

«Είναι σαφές ότι οι άνθρωποι ανησυχούν όλο και περισσότερο για την επίδραση που έχουν τα social media στην ευημερία και στη δημοκρατία, καθώς και στην ίδια την αλήθεια. Πρόκειται για μία εξέλιξη που δεν μπορεί να αγνοηθεί». Αξίζει να σημειωθεί ότι αντίστοιχη θέση, μιλώντας για απόσυρση κονδυλίων, είχε υιοθετήσει και ο CMO της P&G Marc Pritchard στο αντίστοιχο event του IAB το 2017. Σε συνέντευξή του ωστόσο στο AdWeek κατά τη διάρκεια των φετινών εργασιών του IAB, ο Keith Weed εμφανίσθηκε πιο διαλλακτικός από τον ομόλογό του της P&G, προκρίνοντας τη συνεργασία με τις πλατφόρμες για την εξεύρεση λύσεων, παρά τα τελεσίγραφα για απόσυρση κονδυλίων.

Δεν αρνήθηκε πάντως το γεγονός ότι η εταιρεία του μετακινεί ήδη κονδύλια όταν δεν ικανοποιούνται τα standards που έχει θέσει όσον αφορά σε viewability και third-party verification, χωρίς να αποκαλύψει συγκεκριμένα ποσά. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Pivotal, το Facebook και η Google απορρόφησαν το 73% όλης της ψηφιακής διαφήμισης στις ΗΠΑ το 2017. Η Unilever δεσμεύεται να μην επενδύει διαφημιστικά σε πλατφόρμες που δεν προστατεύουν τα παιδιά, ή δημιουργούν διχαστικές επιρροές στην κοινωνία.

Δεσμεύεται να επενδύει μόνον σε πλατφόρμες που συνεισφέρουν θετικά στην κοινωνία και να συνεργάζεται μόνον με εταιρείες που δημιουργούν μια υπεύθυνη ψηφιακή υποδομή. Τον περασμένο Δεκέμβριο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προειδοποίησε πλατφόρμες όπως Facebook, Google, YouTube, Twitter κ.α. ότι εξετάζει την ανάπτυξη σχετικού ρυθμιστικού πλαισίου, εάν η αυτορρύθμιση εξακολουθήσει να αποτυγχάνει. Από την πλευρά τους, οι μεγαλύτερες πλατφόρμες όπως Google και Facebook ανακοινώνουν σταδιακά μέτρα βελτίωσης για τον εντοπισμό αντίστοιχου περιεχομένου, με τη χρήση εξελιγμένων τεχνολογιών. (Πηγή: Adweek.com, bbc.com).

Marketing Week Online( 14 Φεβρουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778