Για την προστασία του ανοσοποιητικού
Η Lanes ξεκινά το 2018 επικοινωνώντας την πλήρη γκάμα των προϊόντων της για την ολιστική προστασία του ανοσοποιητικού συστήματος.

Τόσο η σειρά  Lanes PropolCare όσο και η Lanes Βιταμίνη C, αποτελούν τα βασικά οχήματα επικοινωνίας της νέας καμπάνιας. Η επικοινωνία του σιροπιού για τον βήχα Lanes PropolCare συνεχίζεται και φέτος με το χαρακτηριστικό μήνυμα «Βήχα; Είχα!». Το γνωστό τηλεοπτικό ζευγάρι «παντρεύεται» ξανά στις τηλεοπτικές οθόνες, ενώ επικοινωνείται και το φετινό λανσάρισμα, οι νέες καραμέλες PropolCare.

Η επικοινωνία της πλήρους σειράς για το ανοσοποιητικό από τη Lanes, εμπλουτίζεται και με ένα νέο τηλεοπτικό σποτ για τη Βιταμίνη C, στο οποίο ο φακός ακολουθεί το τηλεοπτικό ζευγάρι στον έγγαμο βίο. Η καμπάνια πλαισιώνεται από εκτεταμένη digital επικοινωνία τόσο με δημιουργικά displays όσο και με αρθρογραφία. Φέτος, η Lanes, με σκοπό να ενισχύσει τη διάδραση με το κοινό της δημιουργεί interactive digital banners.