Σποτ σε παραγωγή της Bright Shoe
Η νέα σειρά παραδοσιακών τυριών της Δέλτα έκανε πρεμιέρα εχθές το βράδυ, με μία τηλεοπτική καμπάνια, δημιουργία της JWT Athens.

Πηγή έμπνευσης αποτέλεσε ο τόπος καταγωγής των νέων παραδοσιακών τυριών Δέλτα, η Ελασσόνα Θεσσαλίας. Η ιστορία στο σενάριο ζωντανεύει με τους κάτοικους της περιοχής να γιορτάζουν παραδοσιακά και με περηφάνια το ξεκίνημα αυτής της νέας σειράς τυριών. Με συνδυασμό χιούμορ και λαογραφικών στοιχείων, με φουστανέλες και παραδοσιακές φορεσιές, υπό τους ήχους του κλαρίνου και μέσα από μια σύγχρονη ματιά, η πλοκή ξεδιπλώνεται, δημιουργώντας μια εορταστική ατμόσφαιρα.

Στα γυρίσματα έλαβαν μέρος 30 χορευτές παραδοσιακών χορών από τρεις τοπικούς συλλόγους και πάνω από 250 ηθοποιοί και κομπάρσοι ντυμένοι με αυθεντικές, παραδοσιακές τοπικές ενδυμασίες. Την καμπάνια υπογράφει το slogan «Τυρί μας και καμάρι μας !», συνοψίζοντας τη στρατηγική επικοινωνίας και το positioning της νέας σειράς. Την παραγωγή υλοποίησε η Bright Shoe, με σκηνοθέτη τον Πλάτωνα Ανδρονίδη. Η μουσική γράφτηκε ειδικά για την ταινία από τον Παναγιώτη Καλατζόπουλο.