Σχετικά με τη διαφήμιση αποκριάτικων στολών
Στο πλαίσιο της υπευθυνότητας και ευαισθησίας με την οποία αντιμετωπίζει το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) την προστασία ανήλικων παιδιών από ακατάλληλα διαφημιστικά μηνύματα, φέτος για άλλη μια χρονιά εστίασε στον τρόπο που διαφημίζονται αποκριάτικες στολές για μικρά κορίτσια στα e-shops.

Μετά από έρευνα σε 12 ιστοσελίδες, εντοπίστηκαν τουλάχιστον 15 αποκριάτικες στολές που προβάλλονταν με τρόπο που αφενός δεν είναι κατάλληλος για τα παιδιά και αφετέρου αντίκειται στο πνεύμα κοινωνικής ευθύνης με το οποίο οφείλουν να σχεδιάζονται οι διαφημίσεις, καθώς περιείχαν στοιχεία που δε συνάδουν με την παιδικότητα (π.χ. τακούνια, διχτυωτά καλσόν, ονομασίες όπως «ατίθαση νοσοκόμα», «sexy καουμπόισσα»). Όπως δήλωσε η Ελένη Δοντά, Διευθύντρια του ΣΕΕ, «η προστασία των παιδιών είναι για εμάς εξαιρετικά σημαντική. Κινηθήκαμε αυτεπάγγελτα στο ξεκίνημα της αποκριάτικης περιόδου και η 100% άμεση συμμόρφωση όλων των εμπλεκομένων, μας κάνει ιδιαίτερα χαρούμενους και υπογραμμίζει την αποτελεσματικότητα του συστήματος».