Διπλάσια τα χορηγούμενα posts σε σχέση με το 2016
Το Instagram κατάφερε να εδραιώσει τον εαυτό του ως go-to κανάλι για influencer marketing το 2017, σύμφωνα με στοιχεία της Klear.

Συγκεκριμένα, η analytics and social media marketing πλατφόρμα ανέφερε ότι ο αριθμός των influencer posts στο Instagram σχεδόν διπλασιάστηκε σε λίγο περισσότερο από 1,5 εκατ. posts παγκοσμίως μεταξύ 2016 και 2017. Η Klear ορίζει ως influencer post όποιο post περιέχει το hashtag #ad ή #sponsored, όπως συνιστάται από τη Federal Trade Commission, ως τρόπο αναγνώρισης των posts που δημιουργούνται με προωθητικό σκοπό. Τα χορηγούμενα Instagram posts συγκέντρωσαν περίπου 1 δις likes διεθνώς το 2017.

Επιπλέον, σύμφωνα με τα στοιχεία, η πλειοψηφία των Instagram influencers, περίπου τα 3/4, βρίσκονται μεταξύ 18 και 34 ετών, με τις ηλικίες 18 έως 24 να αντιστοιχούν στο 42% αυτών. Ενδιαφέρον είναι και το γεγονός ότι το 84% των Instagram influencers είναι γυναίκες. Αυτό ίσως εξηγεί και το γεγονός ότι οι δύο κατηγορίες που συνεργάστηκαν περισσότερο με influencers στο Instagram ήταν η μόδα & αξεσουάρ, ακολουθούμενη από τη βιομηχανία ομορφιάς και καλλυντικών.
(Πηγή: emarketer.com)