Πρωτοβουλία του IAB για διαφάνεια στο programmatic advertising
Το Project Agora, Native Advertising δίκτυο στην Κεντρική, Ανατολική και Νότια Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή, πιστό στη δέσμευσή του να διασφαλίζει το υψηλότερο επίπεδο brand safety, υιοθέτησε πλήρως την πρωτοβουλία για το ads.txt.

Το Ads.txt είναι μια πρωτοβουλία του IAB, που στοχεύει στην αύξηση της διαφάνειας και την εξάλειψη του fraud στο programmatic advertising, επιτρέποντας στους online εκδότες να προσδιορίσουν ποιες εταιρείες είναι εξουσιοδοτημένες να πωλούν διαφήμιση στα site τους. Ήδη, οι μεγαλύτερες πλατφόρμες παγκοσμίως ανακοίνωσαν ότι δε θα αγοράζουν διαφημιστικό χώρο από site που δεν έχουν υιοθετήσει το ads.txt. Ο Άλεξ Καραγεώργης, Chief Revenue Officer του Project Agora, σχολίασε: «Πιστεύουμε σε ένα 100% ασφαλές περιβάλλον, στο οποίο οι συναλλαγές των διαφημιζομένων με τους εκδότες χαρακτηρίζονται από απόλυτη διαφάνεια. Γι΄ αυτό και είμαστε από τις πρώτες εταιρείες στην ευρύτερη περιοχή που υιοθετούμε πλήρως την πρωτοβουλία ads.txt. Το Project Agora θα συνεχίσει να επενδύει σε λύσεις που προστατεύουν τα συμφέροντα των συνεργατών μας και αυξάνουν την εμπιστοσύνη στο διαφημιστικό οικοσύστημα».