Marketing Week - Το Twitter με νέα Head of global agency development

Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Τη θέση ανέλαβε η Stephanie Prager

Το Twitter με νέα Head of global agency development

8 Ιανουαρίου 2018 | 14:58 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Social Media,Μετακινήσεις Στελεχών

Το Twitter προχώρησε στην τοποθέτηση της Stephanie Prager στη θέση της Head of global agency development.

Από τη νέα της θέση είναι υπεύθυνη για τις σχέσεις του Twitter με τις μεγαλύτερες εταιρείες υπηρεσιών marketing και αναφέρεται στον Guiherme Ribenboim, Αντιπρόεδρο global client solution development. «Η προσέγγισή μας σχετικά με το πώς δουλεύουμε με τα agencies οδηγείται από τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να στηρίξουμε τους επιχειρηματικούς στόχους και τις ανάγκες τους», ανέφερε η Prager. «Σκεφτόμαστε τους μοναδικούς τρόπους με τους οποίους το Twitter μπορεί να τους υπηρετήσει, μέσω ευκαιριών ενίσχυσης των ταλέντων και της κουλτούρας τους, επέκτασης των σχέσεων με τους πελάτες με νέες συνεργασίες και καινοτόμα προϊόντα, αλλά και συμβάλλοντας στη δημιουργία έργων αξίας για αυτούς».

Πρόσθεσε ότι το Twitter επιθυμεί να συνεργάζεται πιο συχνά με agencies σε «μεγαλύτερες, πιο καινοτόμες δουλειές», χρησιμοποιώντας τα εργαλεία video που διαθέτει. «Πολλές από τις συνεργασίες μας είχαν έδρα τις ΗΠΑ, αλλά φέτος πολλά από αυτά τα έργα θα επεκταθούν διεθνώς», ανέφερε. Η Prager εντάχθηκε στο δυναμικό του Twitter το 2013. Μέχρι πρόσφατα κατείχε θέση Head of U.S. agency development. Στη νέα της θέση αντικαθιστά τον David Roter,
ο οποίος αποχώρησε από την εταιρεία τον Νοέμβριο του 2017.
(Πηγή: www.prweek.com).

Marketing Week Online( 8 Ιανουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778