Marketing Week - Η Coca-Cola λανσάρει το Fuze Tea στην Ευρώπη

Παρασκευή, 19 Ιανουαρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Πρόκειται για το πιο αναπτυσσόμενο brand του χαρτοφυλακίου της

Η Coca-Cola λανσάρει το Fuze Tea στην Ευρώπη

8 Ιανουαρίου 2018 | 14:57 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Launching,Τρόφιμα - Ποτά

Η Coca-Cola προχωρά στο λανσάρισμα στην Ευρώπη του παγκοσμίως εδραιωμένου premium iced tea brand Fuze Tea.

Το Fuze Tea κυκλοφορεί ήδη σε 40 αγορές και αποτελεί ένα από τα πιο ταχέως αναπτυσσόμενα brands στο χαρτοφυλάκιο της The Coca-Cola Company. Θα λανσαριστεί ταυτόχρονα από αυτόν τον Ιανουάριο σε αγορές της δυτικής, ανατολικής και κεντρικής Ευρώπης. Το Fuze Tea αποτελεί έναν συνδυασμό γεύσεων φρούτων, βοτάνων, εκχυλισμάτων τσαγιού και άλλων συστατικών, ως εναλλακτική πρόταση στον κλάδο του παγωμένου τσαγιού. Το αρχικό του λανσάρισμα πραγματοποιήθηκε το 2012 σε 14 διεθνείς αγορές, καταγράφοντας υψηλή ανάπτυξη σε λιγότερο από τρία χρόνια.

Διατίθεται σε δύο εκδοχές, Μαύρο Τσάι Ροδάκινο με Ιβίσκο και Πράσινο Τσάι Μάνγκο με Χαμομήλι. Διαθέτει χαμηλές θερμίδες, στέβια και τα φύλλα τσαγιού που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή του προέρχονται από 100% βιώσιμες πηγές. Ο Simon Harrison, Operational Marketing Director GB των Coca-Cola European Partners, ανέφερε σχετικά: «Οι καταναλωτικές προτιμήσεις αλλάζουν και ξέρουμε ότι το κοινό αναζητά μεγαλύτερη ποικιλία επιλογών στον κλάδο των ποτών. Το λανσάρισμα του Fuze Tea είναι μια φανταστική ευκαιρία για την εταιρεία μας να παρέχει νέες, πιο εκλεπτυσμένες γεύσεις σε περισσότερους ανθρώπους σε περισσότερα μέρη».
(Πηγή: www.packagingnews.co.uk).

Marketing Week Online( 8 Ιανουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778