Marketing Week - Αποχαιρετιστήριο δείπνο της Ελαϊς-Unilever Hellas προς τιμή της Ηρώς Αθανασίου

Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Παρών και ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος, Jean Francois Etienne

Αποχαιρετιστήριο δείπνο της Ελαϊς-Unilever Hellas προς τιμή της Ηρώς Αθανασίου

15 Δεκεμβρίου 2017 | 14:19 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Events,Τρόφιμα - Ποτά

Με αποχαιρετιστήριο δείπνο στο Zonars η Ελαϊς-Unilever Hellas τίμησε την Ηρώ Αθανασίου, έως πρόσφατα Πρόεδρο και Διευθύνουσα Σύμβουλο της εταιρείας, η οποία αποχωρεί από την Unilever μετά από 33 χρόνια.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων ο Πρέσβης της Ολλανδίας, συνεργάτες και στελέχη της εταιρείας, εκπρόσωποι θεσμικών φορέων. Θερμό χαιρετισμό απεύθυνε ο Θεόδωρος Φέσσας, Πρόεδρος του ΣΕΒ. Ο νέος επικεφαλής της Ελαϊς -Unilever Hellas, Jean Francois Etienne, ο οποίος έχει αναλάβει ήδη καθήκοντα, προερχόμενος από τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Unilever Maghreb, ανέφερε μεταξύ άλλων: «Η Ηρώ έπαιξε καίριο ρόλο σε μια εποχή κατά την οποία η Ελλάδα βρέθηκε στη δίνη μιας ιδιαίτερα παρατεταμένης ύφεσης. Σε ένα τέτοιο δύσκολο περιβάλλον, είδε αυτή την κρίση ως ευκαιρία για δημιουργικές αλλαγές, βοηθώντας την εταιρεία να παραμείνει ανταγωνιστική».

Η ίδια δήλωσε σχετικά: «Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους μου, που στάθηκαν δυνατοί στους δύσκολους καιρούς και έμειναν πιστοί στις αξίες της Unilever και εύχομαι στον Jean Francois Etienne να γράψει μια λαμπρή σελίδα προόδου και ανάπτυξης στη μακρά ιστορία αυτής της μοναδικής εταιρείας». Όπως είναι γνωστό, η Ελαΐς-Unilever Hellas ενώνεται πλέον σε ένα νέο σχήμα με το Μαυροβούνιο, την Αλβανία, την FYROM και το Κόσοβο, το οποίο ονομάζεται business unit ΝΑ Ευρώπης και διοικείται από τα γραφεία της εταιρείας στην Αθήνα. Το νέο σχήμα αποτελεί μέρος της Unilever Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.

Marketing Week Online( 15 Δεκεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Πιστωτικές, χρεωστικές και prepaid κάρτες: Επενδύοντας σε «έξυπνη» επικοινωνία και ασφαλέστερες συναλλαγές

Με τη χρήση των καρτών για πληρωμές να αυξάνεται, ακόμα και για καθημερινές συναλλαγές χαμηλής αξίας, είναι ξεκάθαρο ότι ο κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης. Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη των prepaid καρτών και των ανέπαφων συναλλαγών, ενώ οι τράπεζες κάνουν τα προϊόντα τους πιο ελκυστικά, μέσω loyalty προγραμμάτων, προωθητικών ενεργειών και ευφάνταστης επικοινωνίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778