Marketing Week - Προχωρά η επένδυση του ΟΠΑΠ σε τεχνολογία

Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Σύμφωνα με τη στρατηγική του έως το 2020

Προχωρά η επένδυση του ΟΠΑΠ σε τεχνολογία

7 Δεκεμβρίου 2017 | 16:11 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Παιχνίδια

Σημαντική πρόοδο σημειώνει ο όμιλος ΟΠΑΠ σύμφωνα με ανακοίνωσή του, στην υλοποίηση της στρατηγικής του για την τεχνολογία και των απαραίτητων τεχνολογικών βελτιώσεων στο δίκτυο των πρακτορείων και το ψηφιακό περιβάλλον.

Στο πλαίσιο υλοποίησης του Οράματος 2020, ο ΟΠΑΠ αναθεώρησε το 2016 την τεχνολογική στρατηγική του και ξεκίνησε το 2017 εκτεταμένο πρόγραμμα για την αναβάθμιση του ρόλου της τεχνολογίας στον οργανισμό. Στόχος είναι να διασφαλιστούν σύγχρονες λύσεις για όλες τις υφιστάμενες δραστηριότητες του ομίλου και να τεθεί η βάση για την υλοποίηση μελλοντικών στρατηγικών. Μέχρι στιγμής, 1.000 συσκευές αυτόματης εξυπηρέτησης στοιχηματισμού (SSBTs) είναι σε λειτουργία, η νέα πλατφόρμα στοιχηματισμού στα πρακτορεία από την Playtech BGT Sports προχωρά σύμφωνα με τον σχεδιασμό, ενώ σε εξέλιξη είναι το έργο για τη νέα πλατφόρμα διαδικτυακού στοιχηματισμού το πρώτο τρίμηνο του 2018.

Novomatic και Intralot παραμένουν βασικοί τεχνολογικοί συνεργάτες. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Ντάμιαν Κόουπ δήλωσε: «Εργαζόμαστε στενά με όλους τους τεχνολογικούς μας συνεργάτες προκειμένου να υλοποιήσουμε το Όραμα 2020 και να μετασχηματίσουμε το ρόλο της τεχνολογίας στον οργανισμό προς όφελος της εταιρείας και των πελατών μας». Ο ΟΠΑΠ προχωρά με επένδυση άνω των 100 εκατ. ευρώ τα επόμενα έτη. Παράλληλα, η εταιρεία έχει δημιουργήσει περισσότερες από 200 νέες άμεσες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα το 2017, οι οποίες υποστηρίζουν την υλοποίηση αυτών των σχεδίων, πλέον των έμμεσων εκατοντάδων ευκαιριών απασχόλησης που δημιουργούνται στη χώρα από τις δραστηριότητες του ομίλου.

Marketing Week Online( 7 Δεκεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778