Marketing Week - Προχωρά η επένδυση του ΟΠΑΠ σε τεχνολογία

Κυριακή, 22 Ιουλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Σύμφωνα με τη στρατηγική του έως το 2020

Προχωρά η επένδυση του ΟΠΑΠ σε τεχνολογία

7 Δεκεμβρίου 2017 | 16:11 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Παιχνίδια

Σημαντική πρόοδο σημειώνει ο όμιλος ΟΠΑΠ σύμφωνα με ανακοίνωσή του, στην υλοποίηση της στρατηγικής του για την τεχνολογία και των απαραίτητων τεχνολογικών βελτιώσεων στο δίκτυο των πρακτορείων και το ψηφιακό περιβάλλον.

Στο πλαίσιο υλοποίησης του Οράματος 2020, ο ΟΠΑΠ αναθεώρησε το 2016 την τεχνολογική στρατηγική του και ξεκίνησε το 2017 εκτεταμένο πρόγραμμα για την αναβάθμιση του ρόλου της τεχνολογίας στον οργανισμό. Στόχος είναι να διασφαλιστούν σύγχρονες λύσεις για όλες τις υφιστάμενες δραστηριότητες του ομίλου και να τεθεί η βάση για την υλοποίηση μελλοντικών στρατηγικών. Μέχρι στιγμής, 1.000 συσκευές αυτόματης εξυπηρέτησης στοιχηματισμού (SSBTs) είναι σε λειτουργία, η νέα πλατφόρμα στοιχηματισμού στα πρακτορεία από την Playtech BGT Sports προχωρά σύμφωνα με τον σχεδιασμό, ενώ σε εξέλιξη είναι το έργο για τη νέα πλατφόρμα διαδικτυακού στοιχηματισμού το πρώτο τρίμηνο του 2018.

Novomatic και Intralot παραμένουν βασικοί τεχνολογικοί συνεργάτες. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Ντάμιαν Κόουπ δήλωσε: «Εργαζόμαστε στενά με όλους τους τεχνολογικούς μας συνεργάτες προκειμένου να υλοποιήσουμε το Όραμα 2020 και να μετασχηματίσουμε το ρόλο της τεχνολογίας στον οργανισμό προς όφελος της εταιρείας και των πελατών μας». Ο ΟΠΑΠ προχωρά με επένδυση άνω των 100 εκατ. ευρώ τα επόμενα έτη. Παράλληλα, η εταιρεία έχει δημιουργήσει περισσότερες από 200 νέες άμεσες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα το 2017, οι οποίες υποστηρίζουν την υλοποίηση αυτών των σχεδίων, πλέον των έμμεσων εκατοντάδων ευκαιριών απασχόλησης που δημιουργούνται στη χώρα από τις δραστηριότητες του ομίλου.

Marketing Week Online( 7 Δεκεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προϊόντα προσωπικής περιποίησης: Φυσικό Positioning, ενίσχυση του ανδρικού Segment

Τις εμπορικές ευκαιρίες που αναδύονται από τα νέα μοτίβα κατανάλωσης αξιοποιούν τα brands προσωπικής περιποίησης, αναπτύσσοντας φόρμουλες με συστατικά φυτικής προέλευσης, εμπλουτίζοντας παράλληλα τις σειρές που απευθύνονται στο ανδρικό κοινό.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778