Marketing Week - Η Leroy Merlin στηρίζει το Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος

Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Φιλοξενώντας περίπτερο και bazaar του οργανισμού

Η Leroy Merlin στηρίζει το Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος

6 Δεκεμβρίου 2017 | 16:27 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Retail

Αυτές τις γιορτές, η Leroy Merlin συμβάλλει στην προσπάθεια του οργανισμού Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος να πραγματοποιήσει την ευχή του μικρού Κωνσταντίνου και να τον βοηθήσει να αποκτήσει το ξύλινο σπίτι των ονείρων του.

Από το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου μέχρι το Σάββατο 24 Δεκεμβρίου, στο κατάστημα Leroy Merlin Αμαρουσίου και στο ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο του οργανισμού Κάνε-Μια-Ευχή, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις δραστηριότητές του. Παράλληλα, στον χώρο θα λειτουργεί Χριστουγεννιάτικο Bazaar, καθώς και Έκθεση Βιβλίου.

Marketing Week Online( 6 Δεκεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778