Marketing Week - Η Leroy Merlin στηρίζει το Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος

Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Φιλοξενώντας περίπτερο και bazaar του οργανισμού

Η Leroy Merlin στηρίζει το Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος

6 Δεκεμβρίου 2017 | 16:27 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Retail

Αυτές τις γιορτές, η Leroy Merlin συμβάλλει στην προσπάθεια του οργανισμού Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος να πραγματοποιήσει την ευχή του μικρού Κωνσταντίνου και να τον βοηθήσει να αποκτήσει το ξύλινο σπίτι των ονείρων του.

Από το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου μέχρι το Σάββατο 24 Δεκεμβρίου, στο κατάστημα Leroy Merlin Αμαρουσίου και στο ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο του οργανισμού Κάνε-Μια-Ευχή, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις δραστηριότητές του. Παράλληλα, στον χώρο θα λειτουργεί Χριστουγεννιάτικο Bazaar, καθώς και Έκθεση Βιβλίου.

Marketing Week Online( 6 Δεκεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778