Marketing Week - Η Leroy Merlin στηρίζει το Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος

Παρασκευή, 23 Φεβρουαρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Φιλοξενώντας περίπτερο και bazaar του οργανισμού

Η Leroy Merlin στηρίζει το Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος

6 Δεκεμβρίου 2017 | 16:27 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Retail

Αυτές τις γιορτές, η Leroy Merlin συμβάλλει στην προσπάθεια του οργανισμού Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος να πραγματοποιήσει την ευχή του μικρού Κωνσταντίνου και να τον βοηθήσει να αποκτήσει το ξύλινο σπίτι των ονείρων του.

Από το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου μέχρι το Σάββατο 24 Δεκεμβρίου, στο κατάστημα Leroy Merlin Αμαρουσίου και στο ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο του οργανισμού Κάνε-Μια-Ευχή, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις δραστηριότητές του. Παράλληλα, στον χώρο θα λειτουργεί Χριστουγεννιάτικο Bazaar, καθώς και Έκθεση Βιβλίου.

Marketing Week Online( 6 Δεκεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Retail Marketing καυσίμων: Customer experience και ποικιλία υπηρεσιών στα πρατήρια του μέλλοντος

Η εξάπλωση των connected cars, των smartphones, της κατ’ οίκον εργασίας και του car pooling αποτελεί πρόκληση για τις εταιρείες καυσίμων. Ως απάντηση, επενδύουν σε value for money προϊόντα, ποιότητα, προγράμματα πιστότητας και βέλτιστη εξυπηρέτηση πελατών.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778