Marketing Week - Τριπλή χρυσή βράβευση της Χήτος στα Greek Exports Awards 2017

Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Η εταιρεία επιβεβαιώνει τον εξαγωγικό προσανατολισμό της

Τριπλή χρυσή βράβευση της Χήτος στα Greek Exports Awards 2017

5 Δεκεμβρίου 2017 | 16:21 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Τρόφιμα - Ποτά,Φεστιβάλ / Βραβεία

Τρία χρυσά βραβεία απέσπασε η Χήτος ΑΒΕΕ στα φετινά Greek Exports Awards που πραγματοποιήθηκαν παρουσία ανώτατων στελεχών της κυβέρνησης και της ελληνικής επιχειρηματικής κοινότητας.

Συγκεκριμένα η Χήτος βραβεύτηκε με το χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Top Greek Export Company», με το χρυσό στην κατηγορία «Top Industrial Export Company» και με το χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Top Branded Export Product». Σύμφωνα με την εταιρεία, οι εν λόγω διακρίσεις, όπως επίσης και η πρόσφατη παρουσία της στη διεθνή έκθεση της Anuga, αποτελούν επιβράβευση στον έντονο εξαγωγικό της προσανατολισμό. Η Χήτος έχει αυξήσει τα τελευταία δύο χρόνια τις εξαγωγές της περισσότερο από 40%, διακινώντας την εξαγώγιμη σειρά προιόντων του φυσικού μεταλλικού νερού Ζαγόρι σε 25 χώρες.

Ο Διευθυντής Πωλήσεων της Χήτος Παναγιώτης Κουκουβάνης δήλωσε σχετικά: «Το βραβείο αυτό έχει ιδιαίτερη αξία για την εταιρεία, τους εργαζομένους και τους συνεργάτες μας σε όλον τον κόσμο και έρχεται ως αποτέλεσμα και αναγνώριση της κεντρικής στρατηγικής επιλογής της Χήτος Α.Β.Ε.Ε. για εξωστρέφεια και ανάπτυξη μέσα στην κρίση. Επισφραγίζοντας τους στόχους μας για το μέλλον, η διάκριση αυτή αποτελεί εφαλτήριο περαιτέρω δυναμικής προσέγγισης των αγορών και μας κάνει να αισθανόμαστε άξιοι πρεσβευτές της Ελλάδας στο εξωτερικό. Από την έδρα μας στα Ιωάννινα εμφιαλώνουμε και ταξιδεύουμε σε όλον τον κόσμο. Ευχαριστούμε θερμά για τη στήριξή σας στο εγχείρημά μας αυτό».

Marketing Week Online( 5 Δεκεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778