Στις 13 Δεκεμβρίου η Τελετή Απονομής
Με την ανάδειξη των φιναλίστ ολοκληρώθηκε η 1η φάση αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων για τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017, που απονέμει φέτος για 8η χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Τα βραβεία αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν εταιρείες, οργανισμούς και ομάδες στελεχών, για την εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Οι υποψήφιοι οργανισμοί διαγωνίζονται φέτος σε 11 διαφορετικές κατηγορίες και αξιολογούνται από τριμελείς κριτικές επιτροπές, διαφορετικές ανά κατηγορία, οι οποίες απαρτίζονται από επιφανείς εκπροσώπους του ακαδημαϊκού και επιχειρηματικού χώρου. Ήδη έχουν αναδειχθεί σε κάθε κατηγορία τρεις φιναλίστ, οι οποίοι θα παρουσιάσουν την υποψηφιότητά τους στην κριτική επιτροπή, για την ανάδειξη των τελικών νικητών.

Βραβείο θα λάβει ο πρώτος σε κάθε κατηγορία, ενώ στους φιναλίστ θα απονεμηθούν τιμητικές διακρίσεις. Η Τελετή Απονομής των Βραβείων θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Στους φιναλίστ συγκαταλέγονται οι παρακάτω εταιρείες (ανεξαρτήτως κατηγορίας): Cosmote E-Value, Cosmote, ΟΠΑΠ, TheHappyArt, Παπαστράτος, Eurobank Ergasias, DHL, Nespresso Hellas, Wind Hellas, Carglass, Samsung, Vodafone, Webhelp Hellas, Enartia, Telenavis, Yuboto, Apivita, Praktiker, BMW Financial Services, Novalis Terra Mon IKE, Α. Χατζόπουλος, Diplomat Travel, NRG Trading House, Αεροπορία Αιγαίου.