Event πραγματοποιήθηκε χθες στον πολυχώρο Έβδομος
Τα 70 χρόνια σταθερής παρουσίας στην αγορά μαργαρινών, από το 1947 που παρουσιάστηκε η πρώτη «Βιταμινούχος Μαργαρίνη», γιορτάζει το brand Βιτάμ της Ελαϊς-Unilever.

Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χθες στον πολυχώρο Έβδομος στο κέντρο της Αθήνας, η μάρκα ξενάγησε τους παρευρισκόμενους σε ένα νοσταλγικό ταξίδι στο πέρασμα 7 δεκαετιών, με ξεναγό τον Γιώργο Καπουτζίδη. Με οδηγό κυρίως τη μόδα και τη μουσική, ο Γ. Καπουτζίδης έκανε τη σύνδεση ανάμεσα στις 7 αυτές δεκαετίες και στην εξέλιξη του Βιτάμ. Χαρακτηριστικός ο ιδιαίτερος διάκοσμος της αίθουσας, με αφίσες συνταγών με Βιτάμ που στάθηκαν εμβληματικές σε συγκεκριμένες δεκαετίες. Όπως τόνισε ο Αχιλλέας Αγγελόπουλος, Marketing Manager Μαργαρινών για Ελλάδα και Κύπρο, το Βιτάμ παρουσιάσθηκε το 1947 ως απάντηση στις έντονες διατροφικές ανάγκες της μεταπολεμικής Ελλάδας και εξελίχθηκε σε ένα love brand για την ελληνική οικογένεια, συνοδεύοντας αλμυρές και γλυκές δημιουργίες.

Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν συνταγές που έχουν συνδεθεί με το Βιτάμ, ενώ η συνεργάτης διατροφολόγος της μάρκας, έδειξε πώς μπορεί κανείς εύκολα και με πολύ απλά υλικά να φτιάξει στο σπίτι του μαργαρίνη, υπογραμμίζοντας έτσι τα αγνά συστατικά του προϊόντος. Το Βιτάμ αποτελεί μια εύγεστη καθημερινή πηγή ω-3 και ω-6 λιπαρών και βιταμινών A, D και Ε, διαθέτει πλούσια γεύση και προσιτή τιμή. «Παρά τα 70 του χρόνια, το Βιτάμ διατηρεί στον ακέραιο τον ενθουσιασμό και τη νεανική του ενέργεια», τόνισαν οι συντελεστές της ενέργειας.