Σε σχέση με τον μ.ο. των υπόλοιπων Παρασκευών του έτους
Έντονη ήταν η κινητικότητα που κατέγραψε το Linkwise Affiliate Network την ημέρα του Black Friday στις 24/11, στην οποία φέτος συμμετείχαν περίπου 100 διαφημιζόμενοι και 2.000 affiliates.

Συγκεκριμένα, ο τζίρος ήταν αυξημένος κατά 610% σε σχέση με τον μέσο όρο των υπόλοιπων Παρασκευών του έτους, με το effect της Black Friday όμως, να μην περιορίζεται μόνο στην Παρασκευή, αφού και ο τζίρος της Πέμπτης 23/11, αλλά και του Σαββάτου 25/11, παρουσίασε αύξηση 200%, σε σχέση με τις αντίστοιχες ημέρες του έτους. Συγκριτικά με τη Black Friday του 2016, όλοι οι βασικοί δείκτες παρουσίασαν αύξηση το 2017. Συγκεκριμένα, σημειώθηκε 60% αύξηση στην αξία πωλήσεων που το δίκτυο της Linkwise έφερε στο σύνολο των διαφημιζομένων του, 35% αύξηση στον αριθμό των πωλήσεων και 18% αύξηση στο μέσο καλάθι. Οι μεγάλοι «νικητές» της μάχης της Black Friday φαίνεται πως ήταν τα verticals της Μόδας και της Τεχνολογίας, καθώς και ο κλάδος της Ομορφιάς και των Φαρμακείων.