Με Immersive Video Full Screen format για πρώτη φορά σε προγραμματική καμπάνια στην Ελλάδα
Με έναν video τρόπο διάλεξαν η Mindshare και το Project Agora να παρουσιάσουν τη νέα καμπάνια πελάτη τους.

Συνδυάζοντας τις δυνατότητες κάλυψης και ειδικής στόχευσης κοινών του Project Agora στα κορυφαία ελληνικά Μέσα με τα mobile και desktop video formats Gravity, Vertigo, Immersive, κατάφεραν να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τις δυνατότητες της video διαφήμισης στο πλαίσιο καμπάνιας της Vodafone. Για την επίτευξη του μέγιστου βαθμού ad-recall της ενέργειας δημιουργήθηκε και χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε προγραμματική καμπάνια στην Ελλάδα, το Immersive Video Full Screen format. Η καμπάνια είναι σε εξέλιξη και ήδη όπως αναφέρουν οι συντελεστές καταγράφει υψηλά αποτελέσματα σε κάλυψη, viewability και engagement από το κοινό.