Marketing Week - Δράση της Ιkea για το παγκόσμιο κίνημα Movember

Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Στηρίζοντας την Ελληνική Ουρολογική Εταιρεία

Δράση της Ιkea για το παγκόσμιο κίνημα Movember

20 Νοεμβρίου 2017 | 16:11 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Retail

Η Ιkea, εταιρεία του ομίλου Fourlis, συμμετείχε ενεργά στο παγκόσμιο κίνημα Movember που καλεί τους άνδρες να αφήσουν μουστάκι για να διαδώσουν το μήνυμα της πρόληψης κατά του καρκίνου του προστάτη.

Για δύο ημέρες, το Σάββατο 4 και την Κυριακή 5 Νοεμβρίου, το κατάστημα Ιkea Κηφισός μετέτρεψε ένα δωμάτιο καθιστικού σε ένα μοντέρνο και εναλλακτικό μπαρμπέρικο της Αθήνας. Πλήθος κόσμου ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα της Ιkea και έφτασε στο κατάστημα για να απολαύσει υπηρεσίες ξυρίσματος και να ενισχύσει τη δράση της εταιρείας, η οποία πρόσφερε 50 ευρώ για κάθε μουστάκι, στην Ελληνική Ουρολογική Εταιρεία. Μέσα σε 12 ώρες πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από 50 ξυρίσματα, διάρκειας 30 λεπτών, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία.

Marketing Week Online( 20 Νοεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778