Marketing Week - Άμεση κινητοποίηση της αγοράς για τη στήριξη των πληγέντων από τις πλημμύρες

Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Retailers, τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι κ.α. προσφέρουν σχετικά προϊόντα και υπηρεσίες

Άμεση κινητοποίηση της αγοράς για τη στήριξη των πληγέντων από τις πλημμύρες

17 Νοεμβρίου 2017 | 15:55 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Retail,Trends,Τηλεπικοινωνίες

Άμεση είναι η κινητοποίηση της αγοράς όσον αφορά στην υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών που επλήγησαν από τις πλημμύρες.

Καθώς η «επόμενη μέρα» αποκαλύπτει το μέγεθος της καταστροφής, εταιρείες από διαφορετικούς κλάδους σπεύδουν να προσφέρουν βοήθεια σε είδη και υπηρεσίες. Η εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος -η οποία διατηρεί στη Μάνδρα Αττικής Κέντρο Διανομής με τρεις από τις μεγαλύτερες αποθήκες του πανελλαδικού της δικτύου- ανακοίνωσε την προσφορά 500.000 ευρώ σε τρόφιμα έως το τέλος του έτους σε νοικοκυριά που επλήγησαν στην περιοχή της Μάνδρας, καθώς και την υλοποίηση προγράμματος στήριξης των εργαζομένων της στην περιοχή και ιδιαίτερα όσων κατοικούν εκεί. Η εταιρεία, απασχολεί πάνω από 400 κατοίκους της περιοχής.

Επίσης ένας ακόμη μεγάλος retailer, η Lidl Hellas, αποφάσισε να προβεί στη διάθεση όλων των προϊόντων της στα καταστήματα που διατηρεί στις πληγείσες περιοχές Ελευσίνας, Ασπρόπυργου και Μεγάρων με έκπτωση 20% από τις 20 έως τις 22 Νοεμβρίου. Παράλληλα, σε συνεννόηση με τις δημοτικές αρχές Μάνδρας και Μεγαρέων, προωθεί ποσότητες εμφιαλωμένου νερού για την κάλυψη άμεσων αναγκών. Στις περιπτώσεις των φυσικών καταστροφών ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι αποτελούν επίσης οι τηλεπικοινωνίες.

Η Cosmote ανακοίνωσε άμεσα την προσφορά δωρεάν υπηρεσιών στους συνδρομητές της σε Μάνδρα, Νέα Πέραμο, Μέγαρα και Σύμη (1500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα για όλους τους συνδρομητές της κινητής από 15/11 έως 22/11, καθώς και παροχή 1GB internet ισχύος 5 ημερών), όπως επίσης και την αναστολή κάθε διαδικασίας φραγής σε Μάνδρα, Νέα Πέραμο, Μέγαρα και Σύμη μέχρι και τις 15 Δεκεμβρίου. Παράλληλα, έθεσε σε δωρεάν χρήση για τους κατοίκους των εν λόγω περιοχών όλα τα διαθέσιμα καρτοτηλέφωνα έως και τις 22/11.

Αντίστοιχα, η Wind Ελλάς προσέφερε στους πληγέντες πελάτες της σε Νέα Πέραμο και Μάνδρας Αττικής δωρεάν χρόνο ομιλίας 1500 λεπτών ως το τέλος του μήνα, αίροντας παράλληλα τις διαδικασίες φραγής για το ίδιο χρονικό διάστημα. Επίσης, τα καταστήματα της εταιρείας σε Νέα Πέραμο, Ελευσίνα, Ασπρόπυργο και Μέγαρα δίνουν προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη αναγκών των συνδρομητών που έχουν πληγεί.

Για τους πελάτες της σε Μάνδρα και Νέα Πέραμο η εταιρεία Cyta Hellas ανακοίνωσε από την πλευρά της ότι μηδενίζονται οι λογαριασμοί σταθερής και κινητής συμβολαίου με ημερομηνία έκδοσης 1η Δεκεμβρίου, αναστέλλονται οι διαδικασίες φραγής έως και 31 Δεκεμβρίου και παρέχονται στους πελάτες καρτοκινητής 2000 λεπτά δωρεάν προς όλα τα δίκτυα. Επίσης, η Nova ανακοίνωσε την άρση κάθε διαδικασίας φραγής για όλες τις υπηρεσίες της (internet, σταθερή, συνδρομητική TV) για τις περιοχές Μάνδρας, Νέας Περάμου, Μεγάρων και Σύμης έως την Κυριακή 17 Δεκεμβρίου. Πολλές ακόμη εταιρείες από διαφορετικούς κλάδους έχουν ξεκινήσει ή δρομολογούν ενέργειες στήριξης των πληγέντων από τις πλημμύρες, οι οποίες ξεδιπλώνονται σταδιακά.

Marketing Week Online( 17 Νοεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778